Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » HONDA VFR 800 2002-2009 modelis

| 2009-12-30 Ponas Vanagas | 107/39051 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#1    

HONDA VFR 800 2002-2009 modelis

Pradedu dairytis naujo motociklo. Mastau apie Honda VFR 800 modeli, ejusi nuo 2002 metu.
Klausimai
- ispudziai trinantis mieste ir KELIAUJANT (pliusai, minusai, su bagazais vaziuojant ispudziai)
- ar buvo kazkokiu tobulinimu per 7 gamybos metus i ka reiktu atsizvelgti perkant (mastau pirkti 2005-7 metu motocikla)
- ar imanoma dar pasportuoti su juo
- kokie jo tiesioginiai konkurentai neskaitant YAMAHA FJR


[Redaguota 2009-12-30 Ponas Vanagas]
2009 Gruodžio 30 18:05 ________________________
nieko neieškau
Paparacis
900cc *****
Avataras
#2    

tai kad FJR gal labiau didesnio hondos brolio europeno konkurentas. VFRas lengvesniasvoris labiau..
2009 Gruodžio 31 02:37
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#3    

Čia rasi aprašyta, kad modelis nuo 2006 yra patobulintas todėl puikesnis.
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.1834.html
43 žinutė
2009 Gruodžio 31 07:56 Honda VFR 800Fi
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#4    

- ar imanoma dar pasportuoti su juo

su bagažais mačiau kad lengvai kyla ant ratelio :D
2009 Gruodžio 31 09:25
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#5    

pries metus svaigau, kaip norejau 2007 vfr800 ... Netycia nusipirkau vtx, bet vfr vistiek noriu :)
2011 Gegužės 4 23:45
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Man modelis labai patinka, rinkausi tarp vtr ir vfr, aisku skirtingi motociklai, bet abu kazkuo traukiantys. dar praeita savaite buvau nuvaziaves motopro parduotuvej paziuret.. liux aparatas (jow)
2011 Gegužės 5 00:14
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

Sveiki VFR turėtojai,

Gal kas buvote susidūrę ir galite atsakyti: Į kurią pusę sukant laisvų sūkių varžtą apsukos didėja, o į kurią mažėja - prieš ar pagal laikrodžio rodyklę? Pakankmai mažos apsukos buvo, tai bandžiau padidinti, tačiau tikriausiai persistengiau (nuo žioplumo vaistų nėra) tad dabar visai nebenori dirbti, tad net nežinau į kurią pusę orientuotis.

Moto - 2002m VFR800. Manau ankstesnio modelio turi būti lygiai tas pats, tad gal kas pasidalins praktika. Iš anksto dėkui.

p.s. Kadangi nuotraukos normalios nepavyko prisegti, reguliatoriaus varžto vaizdą prisegu Word faile (tikiuosi moderatoriams tai neužklius).
2011 Lapkričio 5 17:18 Honda VFR 800
Narys
800cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Maaarka
Sveiki VFR turėtojai,

Gal kas buvote susidūrę ir galite atsakyti: Į kurią pusę sukant laisvų sūkių varžtą apsukos didėja, o į kurią mažėja - prieš ar pagal laikrodžio rodyklę? Pakankmai mažos apsukos buvo, tai bandžiau padidinti, tačiau tikriausiai persistengiau (nuo žioplumo vaistų nėra) tad dabar visai nebenori dirbti, tad net nežinau į kurią pusę orientuotis.

Moto - 2002m VFR800. Manau ankstesnio modelio turi būti lygiai tas pats, tad gal kas pasidalins praktika. Iš anksto dėkui.

p.s. Kadangi nuotraukos normalios nepavyko prisegti, reguliatoriaus varžto vaizdą prisegu Word faile (tikiuosi moderatoriams tai neužklius).


Pagal laikrodzio rodykle didini, i kita puse mazini.
2011 Lapkričio 5 17:43 Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Narys
500cc ***
Avataras
#9    

Citata:
Cituoju: jane doe
Citata:
Cituoju: Maaarka
Sveiki VFR turėtojai,

Gal kas buvote susidūrę ir galite atsakyti: Į kurią pusę sukant laisvų sūkių varžtą apsukos didėja, o į kurią mažėja - prieš ar pagal laikrodžio rodyklę? Pakankmai mažos apsukos buvo, tai bandžiau padidinti, tačiau tikriausiai persistengiau (nuo žioplumo vaistų nėra) tad dabar visai nebenori dirbti, tad net nežinau į kurią pusę orientuotis.

Moto - 2002m VFR800. Manau ankstesnio modelio turi būti lygiai tas pats, tad gal kas pasidalins praktika. Iš anksto dėkui.

p.s. Kadangi nuotraukos normalios nepavyko prisegti, reguliatoriaus varžto vaizdą prisegu Word faile (tikiuosi moderatoriams tai neužklius).


Pagal laikrodzio rodykle didini, i kita puse mazini.



Dėkui už patarimą
2011 Lapkričio 6 09:04 Honda VFR 800
Narys
500cc ***
Avataras
#10    

Sveiki, naujinam temą.

Dabar po tiek laiko pats Ponas Vanagas galėtų atsiliepimus ir potyrius tiek mieste, tiek kelionėje, tiek vienas, tiek su keleive padėstyti čia :)

Laikas bėga, mes tobulėjam - mocus keičiam, dabar esu toks pats susužavėjęs šiuo modeliu, kaip šios temos kurėjas 2009 pabaigoj.

Charakteristikos kaip ir aiškios, domina motociklo elgesys su įvairiu aprokvimu, kelionės, važiavimas mieste.
2012 Spalio 13 12:59
Narys
1000cc ******
Avataras
#11   -1  

Kai pats buvau nusitaikes i VFR800, atradau, kad jis turi ji pranokstanti kokurenta. Pranokstanti sportiskumo atzvilgiu. Be to konkurenta lengviau rast gyva. Tai Sprint ST 1050.
2012 Spalio 13 13:17
Narys
1200cc ******
Avataras
#12    

labai patikimas motociklas,bet zimiai skyriasi vairavimas, kai vaziuoji vienas ir kai vaziuoji dvese +chemodanai. siemet pripratau prie pilnos apkrovos nes teko daug keliauti, tai po tokio vaziavimo vazinejau su juo kaip su dviraciu
:D

rekomenduoju.
bet pats pardavinesiu, nes noreciau turbut dar didesnio turisto , st1400 arba kawasaki gtr
2012 Spalio 13 14:52 redagavo SpeedyLT 2012 spalio 13 14:53
Narys
1100cc *****
Avataras
#13    

smagus mocas bei ekonomiskas. kelioneja su krepsiais ir kelieviu nebuvo jokiu bedu jei keleivis ramus ir nesokineja y visas puses :D cia daug gali prirasyti tiesiog turetum pats jy isbandyti. nors sedesena yra patogi bet kaikurie skundziasi kad skauda riesus. as pats sakyciau aukstas bet to nera man buve. is mano puses jis smagus keliauti ir jei sugalvoji isvaziuoti vienas pasivazineti ir kai ysijungia vtec jis tikrai taves nenuvils. jei tikrai zadi toki ziureti tai siuliciau nuo 2006m jie pradejo eiti su geresniu ECU. jei senesniu metu tai nors kad butu ABS ir reguliuojams galinis amortizatorius bus lengviau susireguliuoti kai uzdesi daugiau apkrovos. taupant ant apkrovos galima pakeisti ismetimo bakelius taip sutaupysi apie 5kg. o kelioneja uzsidejus bako tase galima gerai prigulti ir pailseti. beja sedyne nera ispatogiuju bent jau ilgesneja kelioneja. is keleivio puses nebuvo jokiu nusiskundimu. beto pats mocas nera islengvuju. jei neklystu su apkrova bus apie 350kg. del sportiskumo lyginant su triumph tai argi verta lyginti kas turi 25ag daugiau ? manau net neverta nes visa kita praktiskai taspats.
2012 Spalio 13 18:59 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Narys
1000cc ******
Avataras
#14    

Oj ne tas pats kaip Sprinto. Skiriasi vienas is esminiu dalyku: sukimo momentas. VFR'o 80Nm prie 8750rpm. Triumph yra 104Nm prie 5000rpm. Deka triju cilindru, plokscia sukimo momento kreive. I posukius vaziuoja kaip zaislinis- kur paziuri, ten vaziuoja pats.
Kai ieskojau VFR, aukcionuose jis labai mikliai parsiduodavo. Triumph ne toks populiarus, lengviau rasti gera kaina ir maza rida.
Nuo 2007 metu, Sprint vairas stipriai pakeltas, sakyciau man po stryto buvo nedidelis skirtumas.

Sisip kiek skaiciau zurnalistiniu sprint vs vfr vs... visur jis buvo pirmoj vietoj.
2012 Spalio 13 19:14
Narys
1100cc *****
Avataras
#15    

tu vel grysti prie variklio. kaip minejau +25ag. viskas tuom pasakyta o visa kita yra beveik taspats.
2012 Spalio 13 20:20 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Narys
1000cc ******
Avataras
#16   -1  

Citata:
Cituoju: WhatsUp
tu vel grysti prie variklio. kaip minejau +25ag. viskas tuom pasakyta o visa kita yra beveik taspats.

Nu nifiga ne tas pats. Skirtumas galioj, berods dar mazesnis nei 25kW, o vat traukoj skirtumas didelis, nes Sprinto zymiai didesnis sukimo momentas ir prie mazesniu apsuku, nereikia smaugt.
Del max greicio su Sprint yra taip: 240km/h prie 9000rpm. Rezervo yra dar berods nemazai, bet nuo 10000rpm prasideda redlainas, tai as ir nevirsijau nei karto tu 9000. Liko nepatikrintas max greitis. O iki 240 isibega nesunkiai.
2012 Spalio 13 20:26
Narys
1100cc *****
Avataras
#17   +1  

tu vel apie varikli :D vfr iki 250 nesunkiai ir kas ? sedesana tapati, zmones turi tapacia beda riesai pavargsta lygiai taip pat ir po tiek pat laiko. pakojai tokiam paciam auksti. triumph keleiviui sedyne susiaureja cia - o + kad pakojai zemiau taip nepavargsta kojos per kelienus. bet sakyciau cia nuo keleiviuo jau. ir jei jau taip domejaisi tai turejai perskaityti ir tai kad niekas nekeistu honda y triumph. jie abudu yra labai panasus o laimi delto kad ju nauju kainos labai zenkliai skiriasi. todel triumph ir laimi. tad kad issirinkti reiketu abudu ismeginti ir tada nuspresti kuris labiau paciam patinka kaip vaziuoja.
2012 Spalio 13 20:47 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Narys
1200cc ******
Avataras
#18    

vfr'as ir vaziuoja 2.4.0 lengvai :-) pagal spidometra, nes navigacija rodo 2.2.5
2012 Spalio 13 20:48
Narys
1000cc ******
Avataras
#19    

Kadangi VFR800 yra besteseleris, tai net nemeginu teigti, kad jis to nenusipelne. Ale del tos pat priezasties yra sunkiau ji sumedziot gera ir uz gera kaina.

Triumph turi isskirtinumo bruozu :)
2012 Spalio 13 21:00
Krapštukas
1100cc *****
#20    

Su VFR tera viena beda- didele kaina :)

Kas del Triumph- velgi, geras motociklas su puikiu varikliu, bet nera jis toks stebuklingas del savo 3 cilindru. Su VFR ner ko lygint del +250cc, taciau jei palygini su 4 in-line 1050cc japonu, tai ir NM ir AG ir kreiviu lygumas toks pats.
2012 Spalio 13 21:12
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#21   +6  

Nesuprantu, zmones nemoka temos pavadinimo perskaityt ar neturi kaip kitaip pasidziaugt, kad nusipirko toki motocikla kuriu pasiula didziule ir niekam nereikia?
2012 Spalio 13 22:32 Mune
Narys
1000cc ******
Avataras
#22   -4  

Citata:
Cituoju: mune23
Nesuprantu, zmones nemoka temos pavadinimo perskaityt ar neturi kaip kitaip pasidziaugt, kad nusipirko toki motocikla kuriu pasiula didziule ir niekam nereikia?
netersk rimtos temos.
2012 Spalio 13 22:45
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#23   +1  

Tai atsakau Dunkelheit'ui:

turiu jau tris metus, padarytos trys ilgos keliones: prancuzija-italija-vokietija, rumunija, krymas. Motociklas geru keliu dziaugsmas, nors Ukraina po Euro2012 vietom jau irgi nebloga. Tiesa sakant, ilgom kelionem mocas idealus, ilgos pavaros, pakankamas sukimo momentas su pilna apkrova. Del riesu - paskausta tik leidziantis is alpiu pass'u del stabdymo metu reikalingo isiremimo i rankenas, o stabdai kas 10sek :)

Turiu mada keisti motocikla kas kelis sezonus, ka ir dariau iki siol, bet kol kas nerandu kuo ji pakeisti.

Del keleivio - vairavimas skirias sedint zmogui gale, bet papildomo nuovargio nepasakyciau, kad daug prideda. Pravaziavau 5000km, iskaitant karpatus, su keleiviu gale - nieko blogo. Daug svarbiau turet geras padangas, nes tikrai nesigula i posukius taip kaip cbras 600 :)

Svoris kaip tikro turisto, jauciu bus apie 240kg tuscio, be deziu. Labai ilgiem vaziavimamas (8-10val per diena) kartais buna jausmas, kad koju sulenkimo kampas didokas mano ugiui 183cm, bet cia koreguojamas reikalas manyciau, tai pradziai tiek, sorry del lt raidziu, ne is tevynes rasau :)
2012 Spalio 14 12:04 ________________________
nieko neieškau
Narys
600cc ****
Avataras
#24   +1  

Turejau 2002 vfr. Mocas geras.Daro viska ka nori.Keliaut,pakelt ir pasportuot galima bet reikia teisngai pavaras naudoti. Man asmeniskai pirma pavara nepatiko kelioneje per alpes.Galios paskirstymas pirmoj labai ''plokscias'' iki 6k traukia o paskui tik kaukia. Galima aisku antra varyt, tada jau nuo 6k suka gerai,bet antra kai kuriuose posukiuose man per letai.Bet cia daugiau gal vairavimo stilius...Mieste vazinejant negaliu prisikabint prie ''pirmos''. Su keleiviu ir dezem labai patogu.Kuro sanaudos iki 300km su baku vaziuojant iki 140km/h Cia video is mano keliones su vfr.Zinau,galetu buti su muzika,bet nelabai stengiausi.Tiesiog sulibdziau video kuriuos turejau ir tiek.

http://www.youtube.com/watch?v=PQOikZtkSeQ&feature=plcp
 
2012 Lapkričio 20 02:36 Jeigu ji turi du papus arba du ratus-lauk bėdos.
Narys
500cc ***
Avataras
#25    

Sveiki keliauninkai!
Po truputuką deliojuosi mintis apie sekantį motociklą, kuris bus pirktas tik kelionei ir po jos bus parduotas. Praeita kelionė buvo su GSF 2010 metų + 7000km, tad dabar pradedu galvoti apie komfortą. Rašau čia, nes užkrito šis modelis už akių. Niekaip neradau jo kuro sąnaudų išskyrus tai:

Citata:
Cituoju: zgms
...Kuro sanaudos iki 300km su baku vaziuojant iki 140km/h...

jei aš neklystu, jo bako talpa - 26 litrai, taigi gaunasi 9.5 litr/100km. Čia juk velniškai daug...
buvęs GSF, kurio svoris 240 tuščio, su manim + 3 dėžėm surijo iki 5.5 litr/100km. ir aš manau, jog tai daugoka..
Gal kas mane nudžiugins ir pasakys, jog VFR rija mažiau? kokios gi jo tikros kuro sąnaudos?
2012 Gruodžio 30 23:47 redagavo MeloMan 2012 gruodžio 30 23:49
Narys
1100cc *****
Avataras
#26    

ne bakas 22litrai. negaliu pasakyti tiksliai kiek jis suvartoja kazkaip neskaiciavau niekad, bet kelioneja su soniniais krepsiais po 35lx2, virsutine deze 45l, bako tase, ir kelivis, tikrai su baku pravziuosi 300km. beto pasmane buvo k&n filtras, scorpion ismetimas, bei power commander. jei pades yra oficiali info
Fuel capacity 22 litres
Average fuel consumption 38mpg
Tank range 170 miles
bent kiek teko skaytineti uzsienio forumus tai dauguma su baku susuka 200myliu bet cia jau autostradose.
2012 Gruodžio 31 00:43 redagavo WhatsUp 2012 gruodžio 31 00:49 Ass, Gas or Grass, nobody rides for FREE !!!
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#27    

Kuro sąnaudos manau žymiai nesiskirs nuo 2001 modelio. Tad palyginimui parašysiu, kad daug VFR neryja, važinėjom po lietuva su šoniniais krepšiais palapine kuprinė ir t.t. Greitis vidutiniškas apie 100-130km/h tai kuro užteko iki 5ltr / 100km.
2012 Gruodžio 31 08:46 Honda VFR 800Fi
Narys
500cc ***
Avataras
#28    

Kelionėje su keleiviu ir 3 krepšiais pilnais prasukus 4000km vidurkis gavos 5,4l. Ir manau kad tai tikrai ekonomiškas motociklas. O šiaip važinėjant for fun be papildomo svorio 8-10l gali pasiimti. viskas priklauso nuo vairavimo stiliaus :)
2013 Vasario 20 21:32 Nuo grindų nenukrisi.
Narys
250cc **
Avataras
#29    

Sveiki. Turiu planu nusipirkti VFR 800, bet modeliai nuo 2006m man kiek per brangus yra. Todel noriu paklausti kokie patobulinimai ivyko nuo 2006-tuju metu. Domina smulkesne informacija. O gal neverta tiek permoketi ir geriau imti senesni iki 2006-tu metu gimimo?
2013 Gegužės 13 23:12
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: Rikoshet
Sveiki. Turiu planu nusipirkti VFR 800, bet modeliai nuo 2006m man kiek per brangus yra. Todel noriu paklausti kokie patobulinimai ivyko nuo 2006-tuju metu. Domina smulkesne informacija. O gal neverta tiek permoketi ir geriau imti senesni iki 2006-tu metu gimimo?
A tu skaityt kiba nemoki? Juk yra atsakymas i tavo klausima, po simts.
2013 Gegužės 14 09:00 Mune
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17