Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » HONDA VFR 800 2002-2009 modelis

| 2009-12-30 Ponas Vanagas | 107/39049 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Narys
250cc **
Avataras
#31    

Skaityt gerbiamasis as moku, tik va norejau suzinoti smulkesnius skirtumus. Matau, kad nuo 2006m jie pradejo eiti su geresniu ECU. O kuom tas geresnis ECU pasireiskia? Ar daugiau galios turi variklis? Gal ekonomiskesnis? Ar didelis skirtumas nuo senesniojo VFR? Beje, gal kokie minimalus pakeitimai padaryti ir geriau valdomas nuo 2006 metu pasidare? Gal lengvesnis kiek tapo? Stai kas mane domina. As matau, kad parasyta, jog geriau rinktis su ABS ir reguliuojamu galiniu amortizatoriumi. Tai naudinga buvo, nes nezinojau, kad buna su reguliuojamais ir nereguliuojamais amortikais. Kazkada jau domejausi siuo modeliu, bet nusipirkau VTX 1800, tai po tiek laiko pamirsau viska.
Beskaitydamas praleidau su akim nuoroda, kuria ikele DainiusM. Prisiminiau, kad ir as ten pries kelis metus buvau diskutaves ir domejesis. Dabar pasiskaitysiu ir viskas bus aisku. Tai tiek mano kaltes cia ir nemokejimo skaityti.
2013 Gegužės 14 10:46 redagavo Rikoshet 2013 gegužės 14 07:53
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#32    

Nu tikrai neskaitei :D
2013 Gegužės 14 10:49 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
#33    

Sveiki, motomanai,

turiu klausimeli. Ar sudetinga/imanoma 1999 Vfre pakeisti spidika is angilsko i europoni? Nusipirkau uk varianta ir uzknisa tas speedas myliom :)
2013 Lapkričio 2 16:07 redagavo Salvis 2013 lapkričio 2 14:08
Pėsčiasis donoras
400cc ***
#34    

ar nesijaucia mieste galios trukumo, jei tarkim kruizini mazesniu greiciu, aukstesne pavara ir atsuki rankena, kol dar nebuna isijunges VTEC'as? kokia mazdaug galios dali praranda variklis dirbdamas be VTEC?
2014 Sausio 8 13:03
Krapštukas
1100cc *****
#35    

Na tai kad teoriskai VTEC kaip tik suteikia daugiau galios zemuose sukiuose lyginant su tuo paciu varikliu, bet visais veikianciais voztuvais.
2014 Sausio 8 13:32
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#36    

kol neijungtas VTEC, dviem voztuvais variklis turi stipresni momenta apacioj. nuo 2006 pakeite VTEC ijungimo/isjungimo persidengima. anksciau isjungdavo prie tu paciu sukiu kaip ijungiant, velesniuose isjungimo sukius sumazino. buvo IIRC 7k/7k, padare 7k/6k.
2014 Sausio 8 13:39 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Sunkiasvoris
500cc ***
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: CerBeR
kol neijungtas VTEC, dviem voztuvais variklis turi stipresni momenta apacioj. nuo 2006 pakeite VTEC ijungimo/isjungimo persidengima. anksciau isjungdavo prie tu paciu sukiu kaip ijungiant, velesniuose isjungimo sukius sumazino. buvo IIRC 7k/7k, padare 7k/6k.


buvo 6.8/6.8, padare 6.4/6.1

Cituoju "....All four valves per cylinder were engaged above 6,800 rpm. This is initiated by an electronically actuated oil spool valve, which send oil pressure to the lifter actuators, which then move the engagement pins into place above the valve stem, allowing the remaining two valves to open. This design allows for variable valve timing as well, since the cam lobe profiles could be made different. It is speculated that the duration of valve lift and overlap on the below and above 6,800 RPM valves differ. After some criticism of the abruptness of power transition, Honda lowered the VTEC activation rpm threshold to 6,400 rpm in 2006. The VTEC disengages two cylinder valves when the engine speed drops again below 6,100 rpm."
2014 Sausio 8 22:39
Narys
900cc *****
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: Jokotau
ar nesijaucia mieste galios trukumo, jei tarkim kruizini mazesniu greiciu, aukstesne pavara ir atsuki rankena, kol dar nebuna isijunges VTEC'as? kokia mazdaug galios dali praranda variklis dirbdamas be VTEC?


o tai pora kartu striktelt su koja begiu rankenele jau vpadlu?
2014 Sausio 9 09:17
Krapštukas
1100cc *****
#39   +3  

Citata:
Cituoju: mozek
o tai pora kartu striktelt su koja begiu rankenele jau vpadlu?


Pritariu. Vaziuoji tinkama pavara ir jokiu problemu. O jei 6 pavara norima vaziuoti 50kmh, tai ir paskui golfus nespejama nors ir su ZZR1400 ar Hayabusa :D
2014 Sausio 9 15:20
Narys
250cc **
#40    

Kuro sąnaudos vfr800 nuo 4,5 litro iki 5,5 litro turiu antri metai labai džiaugiuosi o prieš tai turėjau Nina 600 smagus bet ne rimtiems pasivažinėjimas.
2014 Sausio 19 00:20
Narys
900cc *****
Avataras
#41    

Vfr vtec800 kuro sanaudos 5.5ltr?????????????????????
Cia tikriausiai vaziauojant vienam magistrale 90km/h 6begiu.!!!
2014 Sausio 19 08:18
Narys
1000cc ******
Avataras
#42   +1  

Citata:
Cituoju: mozek
Vfr vtec800 kuro sanaudos 5.5ltr?????????????????????
Cia tikriausiai vaziauojant vienam magistrale 90km/h 6begiu.!!!

Vienam ir 90km/h sanaudos turetu but 4.5.
5.5 tai cia jau reikia mint 140.
2014 Sausio 19 11:14
Narys
900cc *****
Avataras
#43   -1  

kiek as suprantu tai VTEC variklio sanaudos neturetu buti mazesnes nei 6ltr.
cia kalba eina apie magistrale, o jei jau rankena pasukiojus tai ....
nenusnekekim kad VTEC'as gali suvartoti 4,5ltr/100km normaliai vaziuojant arba keliaujant, cia galim lazintis.
cia tas pats kaip pasakyti kad BMW yra taupus automobiliai kura sanaudom :D
2014 Sausio 19 14:26
Krapštukas
1100cc *****
#44    

O kodel negali? Kodel VTEC sanaudos turetu but didesnes, nei iprasta? Teoriskai, kaip tik, variklis turetu dirbti optimaliau zemuose sukiuose del VTEC.

Lenkijos sunkeliuose, kruizinant 100km/h man su trim pilnai pakrautom dezem gavosi 4,9l/100km keli bakai is eiles su 1050cc 4 cilindrais. Na tikrai nesinori tiket, kad Hondos inzinieriai is siektiek mazesnio variklio nesugebejo geresnes ekonomijos isgaut.
2014 Sausio 19 20:06
Narys
900cc *****
Avataras
#45   +1  

butent cia hondos apsisiko inzineriau,
800Fi modelis yra galingesnis, greitesnis ir taupesnis,
su vtec'u jiems nepavyko isgauti planuojamo taupumo.
sprintas1050 yra daug taupesnis uz vtec'a cia kaip pvz.
jei kaz man su 800vtec itilps i 5ltr i 100km statau litra whyskio.
daug sedziu vfr forumuose ir nei vienas vfr savininku nera pasakes kad vfr yra taupus, valdomumas, patikimumas, ir daug kitu pliusu, bet jokiu budu ne taupumas.
2014 Sausio 19 21:09 redagavo DainiusM 2014 sausio 20 08:29
Narys
600cc ****
#46   +1  

Nuoroda gali paskaičiuoti, kiek dėžių viskio turėtum statyt...

Citata:
Cituoju: mozek
sprintas1050 yra daug taupesnis uz vtec'a cia kaip pvz.

Daug - tai visais 0,4 ltr/100km?
2014 Sausio 19 23:59 redagavo TomasJ 2014 sausio 20 00:05
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#47   -1  

jei reikia patikimo, taupaus lieka tik 1994-1997 RC36. labiausiai vykes vyferis.
2014 Sausio 20 00:19 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
1000cc ******
Avataras
#48    

Visvien negaliu patiketi, kad VFR800 ima kuro daugiau. Na, bet kitaip jau nebus, patikrinsi naturoj. Bet kuriuo atveju, tai laiko ir tukstanciu zmoniu patikrintas geras sport toureris. Gal net geriausias. Ir tikrai populiariausias.
2014 Sausio 20 07:54
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: mozek
daug sedziu vfr forumuose ir nei vienas vfr savininku nera pasakes kad vfr yra taupus

Na paskaičiau specialiai apie 6th gen VFR kuro sąnaudas tai kai kurie žmonės rašo kad mažiausiai yra išspaudę 4,9l (važiuojant autostrada ~120km/h). Kaip čia daba, meluoja kiba....?
2014 Sausio 20 08:18 redagavo DainiusM 2014 sausio 20 08:20 Honda VFR 800Fi
Narys
900cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: DainiusM
Citata:
Cituoju: mozek
daug sedziu vfr forumuose ir nei vienas vfr savininku nera pasakes kad vfr yra taupus

Na paskaičiau specialiai apie 6th gen VFR kuro sąnaudas tai kai kurie žmonės rašo kad mažiausiai yra išspaudę 4,9l (važiuojant autostrada ~120km/h). Kaip čia daba, meluoja kiba....?


kazkodel man atrodo kad cia kalba ejo apie normalu eksplotacini kuro suvartojima o ne vasko spaudima is sudo.
gal yra ir tokiu kuriems yra suvartoje ir po 3,5ltr 100km, bet tikrai ne maisitame ar miesto cikle.
o jei isvaziuoti is kauno i klaipeda ir vaziuoti visa laika 90km/h ir pamatuoti sanaudas po 100km, as tikiu kad jos nebus dideles.
manau kad prie sio klausimo sugrisime birzelio liepos menesiais kai jau bus isvazineti keli bakai kuro ivairiom salygom.
2014 Sausio 20 08:37
Narys
900cc *****
Avataras
#51    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Nuoroda gali paskaičiuoti, kiek dėžių viskio turėtum statyt...

Citata:
Cituoju: mozek
sprintas1050 yra daug taupesnis uz vtec'a cia kaip pvz.

Daug - tai visais 0,4 ltr/100km?



ziurau lietuviu kalba paciam yra kazkokia uzsienio ir neviska supranti kas ja rasoma, tada pasinaudok google translate.
as kalbejau apie buteli o ne deze, o ir 1 zmogaus, kurio gyvenimo tikslas yra ne vaziavimo malonumas, o kaip galima didziausias degalu taupimas, man kazkaip ne rodiklis ;)


http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2940&hili....

va cia jei atsidaris tema, cia pauksciu kalba zmones vazinejantis siuo modeliu pasakoja apie sanaudas, bet kuro sunaudojimas zemiau 5ltr.cia paminetas 1 karta ir tai kaip stebuklas
2014 Sausio 20 08:39 redagavo mozek 2014 sausio 20 09:13
Krapštukas
1100cc *****
#52    

Kuro sanaudos, is esmes, labiausiai dideja del stabdymo ir pagreitejimo (prie didelio greicio del vejo pasipriesinimo). O VFR nera ytin lengvas, tas irgi atsiliepia. O 4 cilindrai tikrai zemuose sukiuose netraukia kaip noretusi, tad norint judet su srautu greitai vaziuojanciam mieste (Lietuvoj toks tik Vilnius, kuriame Ford Ka nuo sviesaforo greiciau pajuda, nei kad BMW 530 Kaune), reikia pasukt rankena.

Dar skaiciau tokia nuomone, kad V4 varikliai (kalbeta butent apie VFR) turi dideles kuro sanaudas del daugybes judanciu daliu varikly, lyginant su i4. O su V-tec ju tik daugiau.
2014 Sausio 20 21:59
Narys
1000cc ******
#53    

Em...nezinau kaip ten su judanciom dalim, bet testo metu st1300 buvo ekonomiskesnis nei fjr1300 (v4 vs r4). Vaziuojnt dviese, ivairiais rezimais nesunkiai sutilpau i 5-5,5l su st, su fjr 6-6,5. Su st norint tikrai galima palyst po 5 nesusikuriant sau kelioneje diskonforto, zinoma pensininku jau reikia apsimest. tai toks reziume del varikliu mano: cilindru isdestymas tikrai dar ne viskas, vfr tikrai nera taupus jei srebia tiek kiek didzialitrazis brolis, ir Honda vistik moka pagamint ir taupu v4 kai nori.
2014 Sausio 21 01:09
Narys
900cc *****
Avataras
#54    

niekas neabejoja kad honda kai nori tai gali, bet nereikia kurti kolegoms pasaku kad VFR VTEC yra taupus- ekonomiskas motociklas
2014 Sausio 21 08:57 redagavo mozek 2014 sausio 21 08:58
Narys
1000cc ******
Avataras
#55   +1  

Citata:
Cituoju: mozek
niekas neabejoja kad honda kai nori tai gali, bet nereikia kurti kolegoms pasaku kad VFR VTEC yra taupus- ekonomiskas motociklas

Zodziu, sulakstysim i Norge ir galesi pardavinet. Dar paimsim Decoy- jis savo gabaritais i vikinga panasus :D
2014 Sausio 21 09:14
Narys
900cc *****
Avataras
#56    

zaprasta, tik marsruta imesk ;) ir pardavineti nesiruosiu (bent jau kol kas ;) )
2014 Sausio 21 09:24 redagavo mozek 2014 sausio 21 09:25
Narys
1100cc *****
#57    

(s)
2014 Sausio 21 09:24 redagavo Decoy 2014 sausio 21 09:25
Narys
250cc **
Avataras
#58    

Sveiki kolegos, siandien pardaviau savo CBR, ieskau kazko patogesnio kelionei, pagal kaina sitas modelis ir uzstrigo.
Pasidalinkit ispudziais is siu metu, VFR turetojai jau susuko kelis tuks. kilometru manau tikrai.

Kolkas radau du dominancius variantus: kaunas ir vilnius. Abu panasus, su dezem. Tik kaina skiriasi.
http://www.autogidas.lt/honda-vfr-2002-021121598.html
http://www.autogidas.lt/honda-vfr-2003-021126262.html

Gal patarima koki duotumet vaziuojant apziureti?
I ka atkreipti demesi?
Ar sitie du pamineti variantai butu su ABS jau?
Nes kaip supratau is sitos temos, tokie dalykai buvo papildomos komplektacijos tiktai.
2014 Liepos 26 17:29
Narys
600cc ****
#59    

Pagal nuotraukas abu be ABS.
2014 Liepos 27 00:27
Narys
25cc *
Avataras
#60    

Žiūrėk, kaip ir visiems mocams, besidėvinčias vietas - grandinė, šakės riebokšliai, stabdžiai, motoriukas. VFR neturi normalios standartinės vietos slaideriams. Tai jei buvo čiuožtas, iš karto matysis pagal klijavimus, radiatorius ir pan..
Iki skausmo patikimas daiktas. Prie vožtuvų tik po 50k lendama/tikrinama. Kelionėse labiau patogus solo važiavimui. Taupus tik kol nesuki aukščiau ~6k aps. Laikydamas autobahne 200, su dėžėmis turėsi sąnaudas virš 10l. Kelioniam režime 6-7l.
Su Hondos (Givi) originaliomis dėžėmis VFR gražiau atrodo ir funkcionalesnis (jos palenda ir po duslintuvais). Ne taip išsipučia į šonus motas, stabilumui ir manevruojant eisme aktualu. Jei nedega kelionė, siūlau naudoti esamas dėžes deryboms ir geriau pasieškoti originalių arba tekstilės.
2014 Liepos 27 13:50
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17