Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW F 800S

| 2013-02-24 Masters | 59/26128 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
500cc ***
Avataras
#1    
2013 Vasario 24 12:39
Narys
1000cc ******
Avataras
#2    

Taupus ir patikimas mocas.
Išvaizda... chmmm... skonio reikalas. Švelniai sakant :)
Su lituokliu pasidarbavus galima ir iš jo kažką išspausti.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Vasario 24 18:14
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

Na man ir orginalo išvaizda visia nieko taip. Susidaro paprasto ir patogaus moto įvaizdis http://www.youtube.com/watch?v=jJAoDlKtaP8
 
2013 Vasario 26 10:19 redagavo Masters 2013 vasario 26 10:20
Narys
500cc ***
Avataras
#4    

Bėja F 800 S ir F800 ST tai taspats moto tik su papildomom plasmasėm ir didesniu stiklu, nuo vėjo. Na ir dar būna, kaip priedas, ant ST kiek kitokia galinė kelieivio rankena, kuri pritaikyta bagažinės bei krepšių vežimui.
2013 Vasario 26 10:24
Narys
500cc ***
Avataras
#5   +2  

Taip pat radau info, jog būtent šie du modeliai nuo 2007 iki 2009.03.11 turi rimtą defektą su galinio rato ašimi. Laikui bėgant ji sudyla ir žmonės sako, jog po maždaug 17000 km ima klibėti ratas, ko pasekoje ir pati diržo žvaigždė. Dėl to susidaro pavojus nušokti varančiajam diržui. BMW atstovai šį defektą yra pripažinę ir po 2009 metų kiek pakoregavo konstrukciją, bet taip ir liko visi tie motociklai iki 2009 metų neatšaukti. Jų taip pat neremontavo ir garantinis servizas.

video papasakojantis viską:
http://www.youtube.com/watch?v=ctplgxEMEBI
 
2013 Vasario 26 10:40
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#6    

Masters, jauciu kad tau patinka sitas moto ir jei sirdis jaucia, kad TAI TAS tai pirk ir parasysi kaip eksplotuojasi :)
2013 Vasario 26 13:10 real men ride twins
Narys
500cc ***
Avataras
#7    

Ka širdis jaučia tai dar ne viskas, reikia stenktis į viską atsižvelgti, o ir šių moto pasirinkimas labai menkas bei kainas jie palaiko.
2013 Vasario 26 14:34 redagavo Masters 2013 vasario 26 14:35
Plentinis endūrininkas
250cc **
Avataras
#8    

Ot brokdirbiai, R serijei galines asies guoliai bira, cia is vis is varskes padaryta. Nusigribavo su savo tom vienpusem sakem. Bet vistiek GSA1200R mano svajoniu mocas :)
2013 Vasario 26 17:04
Juodasis
400cc ***
Avataras
#9    

Sis modelis ne per seniausia mutavo is ST i GT. Geralt tema apie nauja modeli:
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.9527.html

siaip pasiskaitymui:
http://www.motorcycledaily.com/2012/11/new-bmw-f-800-gt-breaks-cover/

Renkiesi pakankamai nauja ir nepigu motocikla, todel tavo vietoj pasidomeciau ir naujuoju modeliu.

Techninis pamastymas - kas labiausia domina siame motocikle tai dirzine pavara. Idomu ar ji tikrai jau tokia "maintenance free". Jei dar dadedam tai kad ziurim deveta moca.... Galbut yra kas daugiau gali pakomentuoti si niuansa.
2013 Vasario 26 18:01 CBR, BTR.
Krapštukas
1100cc *****
#10    

Dirzine pavara isties nereikalauja prieziuros, sakyciau, kad net kardanas jos daugiau reikalauja.
Bet..! uz visa tai reikia sumoketi. Naujas dirzas 1300lt, nauji priekinis ir galinis kumpliaraciai- po 1300lt. Komplektas viso gaunas 4000lt. Aisku kumpliaraciu gal ir nereikes keist, bet jei bus vazinejama zvirkeliais, tai susideves kartu su dirzu (pavyzdys yra LS650 su dirzu, truko ties 70 000km, kumpliaraciai buvo sudeveti).
P.s. sitam BMW dirzas laiko 50 000-70 000km. Modernios grandines su zvaigzdem ant daug galingesniu motociklu islaiko 50 000km, ir kainuoja 1000lt, gal truputi daugiau (na aisku dar prisideda nemaza tepalo kaina ir laikas praleistas zaidziant su motociklu).
Taip kad su tokiom dirzu kainom, tai yra kazkas, apie ka reiktu prisimint perkant naudota toki motocikla.
2013 Vasario 26 18:29
Plentinis endūrininkas
250cc **
Avataras
#11    

Eina jie peklon su tokiom kainom :O
2013 Vasario 26 18:58
Juodasis
400cc ***
Avataras
#12    

Tiketis, kad uz dyka dalins butu daugiau nei naivu tamsta....
Gryztant prie diskusijos, galima daryti isvada, jog dirzas yra gerai jei vazineji isskirtinai gerais keliais. Jei pamiksuot su zvyrkeliu, eksploatacijos kastai kyla.
2013 Vasario 28 09:44 CBR, BTR.
Narys
1000cc ******
Avataras
#13    

Turėjau japoną čioperį su diržu, pažiūrėjęs kainą irgi galvojau, kad geriau jau man užtektų to diržo ir kuo mažiau žvyrkelio pakeliui. Nesuprantu iš ko jie padaryti.
Vienok f800s diržo gyvenimas apie 60,000km. Aišku gerom sąlygom eksploatuojant, prižiūrint, patempiant kada reikia.
Reikia sužinoti kas gamintojas (Gates, Contitech...), jo prekės kodą ir pirkti atitikmenį. Garantuoju, kad bus mažiausiai per puse pigiau.
2013 Vasario 28 11:15
Narys
500cc ***
Avataras
#14    

Žvalgiaus, domėjaus, svarsčiau ir galiausiai atmetęs visus alternatyvius variantus perku BMW F 800 S. Žinoma ne iš Lietuvėlės, nes čia jų visiškai nėra, o ir išlindęs vienas kitas, kaip šiaudelis iš šieno krūvos, kainuoja kaip auksu apipurkštas būtu :) Šveicarija, tai ta šalis, iš kurios parkeliauja naujasis agregatas. 2009 metų, nuo ST bagažinė, pravažiuotas 21 000 km, borto kompiuteris, ABS, puikios padangos, naujos stabdžių kaladėlės, šildomos rankenos ir visos knygutės.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Kovo 15 15:55 redagavo Masters 2013 spalio 30 06:42
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

Sveikinimai pagaliau nusprendus. Jaučiu daug ramiau jau miegosis ;)
Jei dar kategorija gražins tai net važinėt galėsi :V

paieškų ratas platus buvo UK, IT, DE ir pagaliau Šveicarija (y)
2013 Kovo 15 16:07 Henris
Narys
500cc ***
Avataras
#16    

Kalbant apie BMW F 800 S galima dar paminėti vieną tokį niuansą, jog norint į radiatorių įpilti aušinimo skysčio, reikia nusukti veidrodėlį, plastikus nuo vienos pusės ir viršutinį plastiką, kur virš oro filtro. Na nieko blogo čia, bet gan įdomus pasirinktas variantas, kai sąlyginai visas variklis plikas.

Kas dar paminėtina, jog šiame modelyje montuojamas ir vairo slopintuvas (demferis).
Taip pat, atkreipkite dėmesį į tai, ar yra paliktas po sėdyne raktų remontinis komplektas, montuojamas atskiroje pakuotėje. Ši pakuotė yra prie pasirenkamųjų elementų ir neįeina į standartinį variantą. Į pačią sėdynę irgi yra įdiegti keli smulkūs elementai. Tai atsuktuvas, žvaigždutė.
Prie viso to dar dedasi ir nedidukė vaistinėlė. Kaip bebūtų gaila, manajame moto vaistinėlės ir vieno iš raktų komplekto nebuvo išlikę. Sąlyginai smulkmena, bet vis šis tas.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 1 21:20 redagavo Masters 2013 balandžio 1 18:39
Narys
500cc ***
Avataras
#17    

Dėl oro ir tepalo filtrų: užsisakiau, tai tepalo filtras "Hiflo filter" apie 30 lt, oro filtras "K&N" apie 150 lt. Ne iš pigiųjų, bet gerų firmų.
Klausimas iškilo dėl tepalo. Manuele rašoma jog reikia pilti 15W-40 mineraline, bet tuo pačiu užsiminama ir apie 10W-40, tai dorai neina suprasti kokią geriausia naudoti.
Motul rekomendoja šiam modeliui sintetinį 10W-40. Forumuose pasiskaičius žmonės naudoja pusiau sintetinį 10W-40... Galvok kaip nori :D
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 2 18:46 redagavo Masters 2013 balandžio 3 12:45
Narys
1000cc ******
Avataras
#18    

Motul savo kataloguose visiems 10W-40 siulo (ff)
2013 Balandžio 2 19:32
Narys
900cc *****
#19    

Reikia ziureti koki alyvos koda gamintojas nurodo. 10w-40 tai klampumas ir mineralinis, ir sintetinis gali buti. O pagal koda (pvz. API SH, JASO MA) mineralinis gali ir netikti.
2013 Balandžio 2 22:16 redagavo iXsas 2013 balandžio 2 19:27
Narys
500cc ***
Avataras
#20    

Manuele rašoma tik tai:


Engine oil, capacity - 3 l, with filter change 0.3 l, additional, if swing-arm shaft cover is removed.
Lubricant - Engine oil, 15W-40

Oil grades - Mineral oils of API classification SF through SH.

BMW Motorrad recommends not using oil additives,
because they can have a detrimental effect
on clutch operation.

Permissible viscosity classes
SAE 10 W-40 -20 °C, Operation at low temperatures
SAE 15 W-40 -10 °C

Tai viskas ka pateikia manuele. Nieko daugiau apie variklio tepalus nerašoma.

Alyvos klampumą nurodo SAE skaičiai. pvz: 10W40. Pirmasis skaičius prieš W raidę – šalto tepalo klampumas. Antras skaičius už raidės W nusako tepalų klampumą darbinėje temperatūroje prie 100°C.
API - tai klasifikacija: SF, SG, SH, SJ, SL – tai alyvos skirtos benzininiams varikliams.

Taigi is manuelo mes tik suzinome kokio tepalo tipą galima naudoti ir čia aiškiai rašoma jog mineralinis ,bet pasiskaičius internete bei įvairių gamintojų rekomendacijas, nurodoma jog F 800 s modeliams rekomenduotinas sintetinis tepalas. Šiuo atvėju gaunasi visiškai priešingai manuelui.

Šian buvau Klaipėdos BMW servize pasiklausinėti. Jie dorai nežino, Nuvažiavau i yamahos armi serviza. Jie sako pilt 10W40 pusiau sintetika arba sintetika.

Suprask kaip nori :)
2013 Balandžio 2 22:41 redagavo Masters 2013 balandžio 2 19:43
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#21    

Masters, sveikinu visgi paklausei sirdies! :) linkiu saugiu ir smagiu km su nauju pirkiniu , ar davei varda?
2013 Balandžio 2 23:34 real men ride twins
Narys
600cc ****
#22    

Jei esi pedantas tai ieškok 15W40 - pvz Shell Advance 4T AX5 15W-40 ar Mobil Super 4T 15W-40 tik klausimas, ar Lietuvoj rasi...
Na o jei kaip visi - pilk 10w40 pusiau sintetiką...
2013 Balandžio 2 23:50
Narys
500cc ***
Avataras
#23    

Vienam forume zmogus raso:

I've just been to the BMW agency here in Rome, Italy, having had no luck finding 10W-40 mineral oil anywhere -- and they tell me that since August BMW have been recommending Castrol Power1 GPS semi-synthetic oil for the F800 (S, ST and GS). That's the only 10W-40 oil they stock now.

Kitas zmogus raso:

I used Motul 3000 4T 10w40 Mineral...(what my dealer sells ) I'm keeping it simple.

Dar kitas raso:

I switched to the BMW full synthetic at 10K miles. Next oil change will also be full synthetic

Dar kitas raso:

Since the 6000mls maintenance, my BMW mechanic put in Castrol Power RS Racing 4T 5W-40 [full-synth]. It's fantastisc oil with all the required specs which suits our type of bikes.

Prie viso to dar teko skaityti tokių atsiliepimų, jog pradžioje buvo naudojama mineralinė alyva, o po kiek tai kilometrų pakeista į pusiau sintetinę, o dar vėliau grynai į sintetinę, bet taip pat žmonės atsiliepia ir apie tai, jog kai pradėjo naudoti sintetinę alyvą, atsirado didesnės variklio virbracijos bei negražesnis garsas.

Po viso to vėl gi lieki nežinioje ką geriau naudoti...
2013 Balandžio 2 23:52
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

Citata:

Masters, sveikinu visgi paklausei sirdies! linkiu saugiu ir smagiu km su nauju pirkiniu , ar davei varda?


Ne, nedaviau :D Gatves pilnos sniego ir pelkių. Net nepavažiavau dar.
2013 Balandžio 2 23:57 redagavo Masters 2013 balandžio 2 20:58
Krapštukas
1100cc *****
#25    

Ojei koks dramblys is muses :D
As kazkodel manau, kad BMW rasydamas "mineral oil", ta ir turejo omeny. Tai yra- visi tepalai, ant kuriu pakuociu puikuojasi uzrasai nuo mineral iki full synthetic is tikruju yra mineraliniai :) Jei nori suzinot kaip ir kodel, googlink. Taigi, is esmes uzsimerk tiems mineral ir synthetic uzrasams, ir imk tepala, kuris atitinka API reikalinga standarta ir turi tinkama klampa.
2013 Balandžio 3 00:16
Narys
500cc ***
Avataras
#26   +1  

Tiesiog norima geriausio varianto ir konkretumo, o pateikiama informacija kelia klausimus ir dvejones, kas geriau. Na, o sveika diskusija nėra blogai.

Štai ką dar radau:

When the car, engine, piston and piston block are new it is always advisable to use mineral oil. The uneven molecular structure of mineral oil makes the uneven surfaces of the components and auto parts rub with each other and erode thus making the surface even and smooth. This is very useful as the young components of the engine get into shape and adapt to the mechanism. As the engine grows older the components get into shape and start running without friction. This is where one should start using synthetic oil. This oil keeps the engine in good condition and helps increase the engine's durability.

Manau nebesuksiu galvos ir pasiimsiu pusiau sintetiką, ir bus gerai...
2013 Balandžio 3 07:43 redagavo Masters 2013 balandžio 3 05:08
Pėsčiasis gatvinis
500cc ***
Avataras
#27    

Truputi info apie API (American Petroleum Institute) ženklinimą ir šiaip variklio alyvą: http://www.api.org/certification-programs/engine-oil-diesel-exhau....
Gal tai padės apsispręsti, kurią alyva rinktis.
2013 Balandžio 3 09:30 redagavo Fatalissimo 2013 balandžio 3 06:33
Narys
1000cc ******
Avataras
#28   +3  

Neradėkit vėl apie tepalus. Pilsto iš tuščio į kiaurą.
Nusipirk BET KURIO žinomo gamintojo 10w40 klampumo tepalą ir viskas. Negi nėra pasirinkimo? Elf, Castrol, Valvoline, Mobil, Shell, Motul...
Kuriam dėl žinomo gamintojo alyvos buvo problemų su varikliu ar greičių dėže? Nors vienas yra?
2013 Balandžio 3 10:04
Narys
500cc ***
Avataras
#29    

Čia diskusija vyksta ne dėl 10 ar 15w40 ar 50, čia vyksta ar pilti mineralinį ar sintetinį, nes vieni rekomenduoja mineralinį, kiti sintetinį šiam modeliui.

Nenoriu labai plėstis apie tuso tepalus, bet man vieni pasiūlė Mannol 4-Takt plus pusiau sintetinę alyvą.
atitinka specifikacijas: SAE 10W-40; API SL; JACO MA/MA2; JACO MB.

Žinau kad juos pilsto vokietijoje, bet realiai daugiau nieko apie šį tepalą nerandu. Kas gal žino plačiau ir ar verta į juos kreipti dėmesį, nes kaina tai gan viliojanti.
2013 Balandžio 3 10:11 redagavo Masters 2013 balandžio 3 15:36
Narys
900cc *****
#30    

Jeigu nori geros alyvos, imk Mobil 1. Pagal testus dazniausiai atsilieka tik nuo Amsoil.
2013 Balandžio 3 18:44
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17