Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW F 800S

| 2013-02-24 Masters | 59/26187 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
1000cc ******
#31    

Tik ne is maksimos, o pasidomet kas yra dileris ir veza tiesiai is gamintojo. Nes Mobil1, kaip ir Castrol pilsto lietuvoj.
2013 Balandžio 3 19:51
Narys
900cc *****
Avataras
#32    

o as siandien nusipirkau Rheinol tapaliuka ;)
2013 Balandžio 3 21:09
Narys
500cc ***
Avataras
#33    

Gerokai paieškojęs sudariau kelių šioje diskusijoje aptariamų gamintojų 10W40 pusiau sintetinio, skirto motociklams, tepalo savybių lentelę lyginant su mano minėto gamintojo Mannol tepalu.

Išvadą pasidarysit visi patys, bet realiai visi šie tepalai panašūs esant tam tikroms sąlygoms ir prie tam tikrų temperatūrų, nes bendras klampumo indeksas ne ką tesiskiria.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 3 21:48 redagavo Masters 2013 balandžio 3 18:49
drh
Narys
900cc *****
Avataras
#34   +3  

Va kas buna kai oras neleidzia sest ant zirgelio ir atsipalaiduoti..
2013 Balandžio 3 22:08 real men ride twins
Narys
900cc *****
Avataras
#35    

dar pagal kaina reikejo surasyti,
tevas i maske pastoviai pildavo mannol (tipo ivairiausiu priedu jame ir t.t.) o as ji pastoviai piz....davojau ;) pasirodo be reikalo :)
2013 Balandžio 3 22:16
Narys
1000cc ******
Avataras
#36    

Dar prie lenteles pridekit ir Lukoil,Xado :D
2013 Balandžio 3 22:29
Narys
500cc ***
Avataras
#37    

Ne nu Vytuk, o ko tu jokies, čia niekas nesako pilti ar agituoti už kažkurį. Aš pateikiau faktus. O faktas lieka faktu.
2013 Balandžio 3 22:37
Narys
1000cc ******
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: Masters
Čia diskusija vyksta ne dėl 10 ar 15w40 ar 50, čia vyksta ar pilti mineralinį ar sintetinį, nes vieni rekomenduoja mineralinį, kiti sintetinį šiam modeliui.


Va tau nuoroda (viena iš daugelio):
http://shop.mobil1.lt/shop/alyvos-motociklams/
Važiuosi žiede redline'ais - 15w50.
Važiuoji bendro naudojimo keliais - 10w40.
Viskas, tau nereikia jokios papildomos informacijos ir laboratorinių testų. Lojalumo kortelę gali įsigyti, kad būtų pigiau.
Beje, kodėl tokia kosminė oro filtro kaina? Ar tik ne kokį K&N pirkai?
2013 Balandžio 4 09:48
Narys
500cc ***
Avataras
#39    

Taip, K&N (yra foto). Dėkui dėl šios nuorodos, bet tai jau mačiau ir domėjausi. Bet negalima sakyti, jog nereikia jokių testų. Testai parodo tepalų galimybes. Būtent pagal šiuos testus ir nustatomi tepalų pakitimai bei suteikiamos klasifikacijos. Juk nusipirkęs bandelę negali sakyti, jog ji šviežia ir minkšta bei kvapni, kol nepalieti, neparagauji ir nepauostai :)
2013 Balandžio 4 10:06 redagavo Masters 2013 balandžio 4 07:13
Narys
900cc *****
#40   +1  

Alyvu testai. Paskutiniuose puslapiuose galutiniai rezultatai. http://www.thefirstsyntheticoil.com/Files/g-2156.pdf
2013 Balandžio 4 10:57 redagavo iXsas 2013 balandžio 4 08:06
Narys
500cc ***
Avataras
#41   +1  

Priregistravau - 71 lt, technikinė - 17 lt. Šiek tiek buvo keista stovėti su moto prie technikinės sniegui sningant :D
2013 Balandžio 4 19:03
Krapštukas
1100cc *****
#42    

Pamenu praejusiais metais kovo 30d registravau, o ir regitroj dar pora motociklu sutikom :) O is regitros ir parvaziavau maloniai, tik balandzio pradzioj zinoma dar sniego taip pat buvo ismete nemazai :)
2013 Balandžio 4 19:09
Narys
1000cc ******
#43    

Citata:
Cituoju: iXsas
Alyvu testai. Paskutiniuose puslapiuose galutiniai rezultatai. http://www.thefirstsyntheticoil.com/Files/g-2156.pdf


Isamus testas, idomus paskaityti, nors ir labai panasus i Amsoil uzsakyta reklama. Na bent jau radau info, kuri domini, pvz, kad Motul gauna malku pagal daugeli parametru nuo pigesniu tepalu i kalus, tokiu kaip mobil1 ar Valvoline. Dar pasigedau keletos garsiu gamintoju, kuriu tepalus labai idomu butu palyginti su kitais, pvz Repsol, Motorex, Rheinol, Eneos. Sita imesk i tepalu tema, tikrai bus daugiau pastudijuojanciu nei cia.
2013 Balandžio 4 22:04
Narys
900cc *****
#44    

Daug testu daro amerikieciai, tai gal todel amsoil pirmoj vietoj. Man kelia itarima, gal jie savo gamintoja palaiko. Bet tendencija tokia, kad mobil1 lieka antroj vietoj. I savo auto pilu mobil1 (jau pravaziuota 450tukst.), dabar imonej i vilkikus pradejom pilti irgi.
2013 Balandžio 4 22:38
Narys
500cc ***
Avataras
#45    

Dar šiek tiek apie šį moto jau pasivažinėjus.

Ekonomiškas tai jau tiesa. Važiuojant 6 pavara apie 100-110 valgo apie 3 litrus kuro. Mieste, nesidraskant ir važiuojant apie 50-60, 3-3,5 kuro. Sėdėsena irgi gan nebloga. Šiek tiek sunkokai gaudosi neutrali pavara. Labai mažas ir sunkiai jaučiamas laiptelis tarp N ir 1 bei 2 pavaros. Na, bet čia tik įpratimo reikalas. Dėl didelių virbracijų, kaip čia buvo šnekama, ties 5k, tai kažkaip nelabai tepajutau. Gan neblogai viskas veikia.
Nelabai patogu su tais posūkiais, kai į kairę, kairėj mygtukas, į dešinę, dešinėj ir abiejų posūkių išjungimas taip pat dešinėje, virs dešiniojo posūkio, tad norint išjungti, reikia gerokai atlenkti nykštį. Žinoma, tai taip pat įpratimo reikalas, bet man patogiau buvo, tarkim pas japonus, kai viskas vienu mygtuku. Trauka iš vietos tikrai nebloga, bet kai aš nesu mėgėjas "draskytis"... Žodžiu įspūdis geras.
2013 Balandžio 14 18:25 redagavo Masters 2013 balandžio 15 03:58
Narys
900cc *****
#46    

Stovint vietoj sunku ijungti N? Vaziuojant daugumai mocu sunku rasti laisva pavara. Posukiu mygtuka naujiems modeliams istaise. Idejo viena, jei neklystu nuo siu metu.
2013 Balandžio 14 22:36 redagavo iXsas 2013 balandžio 14 19:38
Narys
500cc ***
Avataras
#47    

Baigiantis šiam sezonui ir pravažiavus virš 4000 km galiu pabrėžti dar keletą elementų apie šį moto. Turėjau galimybę pavažiuoti su panašaus tipo skirtingais agregatais ir palyginti su šiuo BMW.
Labai maloni ir konfortiška pakaba. Tiek priekinė šakė, tiek galinė labai gerai susitvarko su kelio nelygumais ir duobėmis. Elementariausias pvz: kelio užtaisymai ir "lopai". Per juos važiuojasi labai minkštai ir beveik nesijaučia daužymo į rankas. Moto lengvas ir manevringas, bet ir nėra pūkelis, nes prasilenkiant su kokia fūra, tavęs neima blaškyti po visą kelią. Teko pavažiuoti ir žvyrkeliais ir pievomis. Žinoma, plati galinė padanga duoda savo, bet važiuoti tikrai galima. Variklio galios iš ties pakanka. Praktiškai nejaučiamas skirtumas ar važiuoji vienas ar dviese. Dėl diržinės pavaros - per tiek kilometrų nesimato visiškai jokių pokyčių. Ir, žinoma, jokios priežiūros. Asmeniškai neteko ankščiau turėti moto su pavarų indikacija, tad kai čia borto kompiuteris rodo tiek pavaras, tiek kitokias smulkmenas, kartais labai palengvina ir nereikia mastyti, "ogi kokia pavara aš čia dabar važiuoju" ir tt...
Dėl moto virbracijų ties tam tikromis apsukomis - nesijaučia jos. Jaučiamas tik šioks toks variklio garso pasikeitimas, bet tai netrukdo. Jau buvo minėta, jog moto gan ekonomiškas, bet ir tepalų suvartojimas beveiki nulinis. Per sezoną tik kartelį dapyliau kelis lašus. Dėl priekinio stikliuko, tai nelabai kuom jis padeda ir yra mažokas. Realiai turi beveik atsigulti, jog jaustųsi ryškesnė užuovėja. Įdomi detalė, jog originaliai yra įmontuota "prikūrkė", palengvinanti kelionėse prisijungti tiek navigaciją, tiek telefoną pasikrauti. Kalbant apie keliones ir krepšius, tai galiu pasakyti, jog originalus krepšys ir jo tvirtinimas labai gerai padaryti. Vieno mygtuko paspaudimu krepšys nusiima ir užsideda. Jo plasmasė labai kokybiška ir visa konstrukcija stabili. Dėl žibino, tai jis tikrai gerai apšviečia kelią. Ne tik tu gerai matai bet ir pats esi matomas.
Manau, jog tai tikrai puikus "stryto" ir "sport tourigo" variantas. Nėra net minčiu juo atsikratyti ir sekantį sezoną tikrai pradėsiu su džiaugsmu.
2013 Rugsėjo 24 14:29
Narė
500cc ***
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: Masters
Dar šiek tiek apie šį moto jau pasivažinėjus.

Ekonomiškas tai jau tiesa. Važiuojant 6 pavara apie 100-110 valgo apie 3 litrus kuro. Mieste, nesidraskant ir važiuojant apie 50-60, 3-3,5 kuro. Sėdėsena irgi gan nebloga. Šiek tiek sunkokai gaudosi neutrali pavara. Labai mažas ir sunkiai jaučiamas laiptelis tarp N ir 1 bei 2 pavaros. Na, bet čia tik įpratimo reikalas. Dėl didelių virbracijų, kaip čia buvo šnekama, ties 5k, tai kažkaip nelabai tepajutau. Gan neblogai viskas veikia.
Nelabai patogu su tais posūkiais, kai į kairę, kairėj mygtukas, į dešinę, dešinėj ir abiejų posūkių išjungimas taip pat dešinėje, virs dešiniojo posūkio, tad norint išjungti, reikia gerokai atlenkti nykštį. Žinoma, tai taip pat įpratimo reikalas, bet man patogiau buvo, tarkim pas japonus, kai viskas vienu mygtuku. Trauka iš vietos tikrai nebloga, bet kai aš nesu mėgėjas "draskytis"... Žodžiu įspūdis geras.


Man N irgi sunkokai gaudosi, vaziuojant beveik niekada nepagaunu, tik sustojus :) Ir toleliau vaziuojan paskausta nugara. Su posukiais reikejo priprast, gerai tas, jei pamirsti isjungt, jis pats issijungia :) O visumoj tai tikrai smagus ir ekonomiskas motociklas, aiksu, kol neatejo laikas keis varomojo dirzo :)
2014 Gegužės 7 11:34
Narys
500cc ***
Avataras
#49    

Taviškis endurke. Sėdi tiesiai, dėl to labiau kenčia stuburas. Sportiniame variante labiau pakrypsti į priekį kaip britvoj, tad mažiau kenčia nugara. Tiesa, tada, labiau vargsta rankos ir ilgainiui įskausta sprandas nuo žiūrėjimo atsivertus.
2014 Gegužės 7 12:15
Narė
500cc ***
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: Masters
Taviškis endurke. Sėdi tiesiai, dėl to labiau kenčia stuburas. Sportiniame variante labiau pakrypsti į priekį kaip britvoj, tad mažiau kenčia nugara. Tiesa, tada, labiau vargsta rankos ir ilgainiui įskausta sprandas nuo žiūrėjimo atsivertus.


Dabar jau si sezona ne endurke :) Dabar BMW F800ST. Atlaikyta pirma ilgesne kelione i Norvegija, tai tikrai smagus ir ekonomiskas moto. Su norvegisku kuru srebe tik 3,9 kuro vaziuojant kalnu keliukais, kur Lietuvoj srebdavo 4,2. Ligu daugiau neiskilo, tik priekines sakes salnikas pradejo tepala leist :) Paskutine diena nuvaziuota 964 km., bet rankos, kojos vietoj ir dar nuo motociklo nulipau :D
2014 Rugpjūčio 7 01:27
Narys
25cc *
Avataras
#51    

sveiki,

gal yra turinciu F800R modeli? Domintu pasikooperavimas del atsarginiu detaliu ir techniniu niuansu :)
2015 Gegužės 14 00:16
Narys
50cc *
#52    

Sveiki, zinau, kad kalba ne apie F650. Bet gal kas yra su juo vazineje/tureje? Apskritai ka manot apie ji? Vertas demesio? Nes ieskau kazko i enduro ne daugiau 35kw :))

Ir siaip noriu paklausti pliusu ir minusu BMW motociklu, gal kas apsviestu? ;)
2015 Gegužės 22 18:26
Narys
900cc *****
Avataras
#53    

Kelintų metų ieškai? Nes jei kaip rašei kitoj temoj, tai už tokius pinigus paimsi tik senesnį F650ST Funduro (iki 1999). Aš pirkau pernai patį pigiausią F650GS 2000 metų, bet per savo didelį norą ir skubėjimą, nusipirkau lavoną ir dabar jis stovi garaže pusiau išrinktas, ieškau kodėl tepalo slėgis 5 barai vietoj 1. Šiaip aš jį pirkau už 1800 eu, jau sukišau virš 500 eu, ir jis vis dar nevažiuoja. O dar reikės keist galinį amortiką.. Žodžiu, pirmiausias patarimas - gerai apžiūrėk su nusimanančiu žmogum, arba pirk naujesnį.
Didelis pliusas, kad yra toks puslapis http://faq.f650.com/main.html
Kuriame rasi visą visą informaciją apie šiuos mocus. Aš tą saitą jau kiauriai išilgai perskaičiau, tai žinau daug :)
Apie smagumą, tai smagus, neskaitant, kad sunkus kaip karvė ir kelis kartus buvau paguldęs stovėdamas vietoj :) Standartiškai bmw dalys brangios, bet kai kurioms galima rasti alternatyvų.
Na nežinau, klausk konkrečiau, arba į pm, savaitgalį išvažiuoju į thunderį, pirmadienį atrašyčiau.
2015 Gegužės 22 21:26
Narys
900cc *****
#54    

Esu vazinejes F650CS (2004m). Kazkiek skiriasi nuo GS modelio. Motociklas lengvas, kuro bakas po sedyne, tad svorio centras zemai, lengvai guldomas, vos ne kaip su dviraciu vaziuoti. Geras dalykas ABS ir sildomos rankenos. Stabdziai jautrus, gali su dviem pirstais stabdyti. Mazai kuro naudoja, apie 4 ltr. Trukumai: vienas cilindras, tad nuo didesniu apsuku jauciama vibracija, bei greiciu deze, 1 begis kazkaip grubiai jungiasi (toks jausmas, kad per dantracius su plaktuku duoda). Kadangi CS modelis asfaltui skirtas, tad apie GS modelio endurines savybes nieko negaliu parasyti.
2015 Gegužės 23 09:48
Narys
50cc *
#55    

Nu jo, as cia nesukonkretinau :)
Bet kalbu apie 1997-1999 pati paprasciausia F 650, (cia greiciausiai tas F650ST Funduro ir bus :) ) kurie stumdomi mazdaug po 1400-1500eur. ;)
Ir vat vis girdziu, kad yra problemu su motoru, galiniu amortiku ar dar kazkuom , nors myne buna vos 50.000 ar dar maziau.
Nes vat noriu rinktis ilgesnei kelionei tarp Hondos transalpo ir F 650. :) O Hondos motorai tai kazkaip negirdejes, kad daug problemu sukeltu nors ir vaziave 80k ...
2015 Gegužės 23 13:19 redagavo Naujamokslis 2015 gegužės 23 13:20
Narys
125cc **
Avataras
#56    

Sveiki, vakar subyrėjo mano F800ST diržo dantukai, galvojau nedavažiuosiu iki namų. Pradėjau ieškoti kur ir ką įsigyti ir radau analogą (Contitech ct1158) už 160 eur (naujas), tik vat laukti jo reikia 3 savaites, o vasara visai nelaukia.
Gal kas nors turite kokių minčių, kur galima būtų įsigyti greičiau už panašią kainą?
2015 Liepos 4 17:53
Narys
125cc **
Avataras
#57    

Gal kas zinote kaip itempti dirza?
2015 Rugpjūčio 10 20:39
Narys
900cc *****
#58    

Sakes gale yra trys varztai. Centrinis varztas reguliuoja itempima, kiti du asi. Visus atleidi. Tada itempi dirza, prisuki centrini varzta, po to du likusius. Jei supranti angliskai. http://f800riders.org/forum/showthread.php/27282-How-to-adjust-dr....
2015 Rugpjūčio 11 17:57
Narys
1000cc ******
Avataras
#59    

Citata:
Cituoju: Edgaras9
Contitech ct1158 už 160 eur (naujas), tik vat laukti jo reikia 3 savaites, o vasara visai nelaukia.
Gal kas nors turite kokių minčių, kur galima būtų įsigyti greičiau už panašią kainą?


Pabandyk paskambinti į keletą didesnių parduotuvių ar servisų - turėtų būti ir kitų analogų (Bosch, Gates, Dayco, Ruville, Febi, SKF...)
Profile - CTD
Number of teeth - 173
Tooth pitch [mm] - 11
Width [mm] - 34
2015 Rugpjūčio 12 10:30 redagavo Geralt 2015 rugpjūčio 12 10:30
Narys
125cc **
Avataras
#60    

Diržas savo vietoje, kita savaitgali varau i Jurmala :)
Beje, dirža reguliavo naudodami kažkokį specifinį prietaisą įtempimui matuoti :V
2015 Rugpjūčio 22 21:21
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17