Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 673/469820 žinut.
 
Puslapiai: 12345..23


 
Auksarankis
400cc ***
#61    

Citata:
Cituoju: Balzebubas
Gal kas turi ideju kiek reiketu palenkti kuro padavimo plokstele ir ant kokios zimes statyti adata Uraliniams karbiuratoriams K-65 T

Apie kuro lygį lyg ir čia užsimenama:
Карбюратор К65 (К62): Уровень топлива в поплавковой камере определяется (при снятой крышке) положением плоскости симметрии (середины) поплавка на расстоянии 13±1,5 мм от плоскости установки крышки поплавковой камеры.
Tokio tipo karbiuratoriuose nelabai su kuro lygiu yra galimybė sužaisti - maža plūdės eiga.

O su adatom manau reikėtų paekspermentuoti, nes daug priklauso ir nuo paties karbiuratoriaus stovio.
2006 Birželio 20 15:38 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
Classic'as
900cc *****
Avataras
#62    

Citata:
Cituoju: gearup
Citata:
Cituoju: Balzebubas
Gal kas turi ideju kiek reiketu palenkti kuro padavimo plokstele ir ant kokios zimes statyti adata Uraliniams karbiuratoriams K-65 T

Apie kuro lygį lyg ir čia užsimenama:
Карбюратор К65 (К62): Уровень топлива в поплавковой камере определяется (при снятой крышке) положением плоскости симметрии (середины) поплавка на расстоянии 13±1,5 мм от плоскости установки крышки поплавковой камеры.
Tokio tipo karbiuratoriuose nelabai su kuro lygiu yra galimybė sužaisti - maža plūdės eiga.

O su adatom manau reikėtų paekspermentuoti, nes daug priklauso ir nuo paties karbiuratoriaus stovio.
Karbiuratoriu korpusai yra K-63 Y triju sezonu senumo taip kad kaip ir nauji o visa kita yra nauja (remontinis komplektas) nuo K-65 T. Kai ispakavau stovejo ant 3 zymes nuo apacios. Tai todel ir klausiu kad eksperimentuoti nereiketu kadangi jeigu daryti kaip raso vienoje protingoje knygoje tai labai ilgas ir nuobodus procesas.
2006 Birželio 20 16:40 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis Honda VT1100C ,86 ( )
Donoras
1100cc *****
Avataras
#63    

Taigi po mėnesio laiko XJ'as vėl gyvas :-) dabar laukia sinchronizacija..taigi tokie klausimai:

laisvas apsukas nelabai sekasi nustatyt.. pasukiojus reguliatorių ir davus apsukų, jos pasikeičia..kame reikalas?

pavėluota reakcija į rankenos sukiojimą.. ypač jaučiasi atleidžiant, kai jau atleista, o apsukos dar aukštos ir mieguistai po kelių akimirkų tik krenta :V

išsukau žvakes, tai po ~1000-1500km važinėjimo 3 tokios, o viena juodesnė buvo

pasidariau laikiną baką, bet ką daryt su vakumo šlanga? užkimšus gesta
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Birželio 30 22:11 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Optimistas
600cc ****
Avataras
#64    

gal kas galit pasakyti kokios yra GSX 600 F (93m) sinchronizavimo apsukos ?
2007 Birželio 29 23:00 RB Support „LOKIAI “
Narys
400cc ***
Avataras
#65    

dek 1500 ir bus gerai ;)
2007 Liepos 5 16:27 Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#66    

Citata:
Cituoju: nelaime
Gal kas netingit smulkiai paaiskint kaip isvalyti motorolerio karbiuratoriu? (z)


Smulkiau apie mototrolerius mototroleriu temoje iki 125 cm ;)
2007 Liepos 5 20:13 Mune
Narys
900cc *****
Avataras
#67    

Man irgi reikia isvalyt karboratoriu , nors jis tik 124cc variklio bet yra dvieju cilindru variklis .... taj kajp ten su juo elgtis , gal yra kokiuskysciu su kuriais prasivalo ? :-/
2007 Liepos 21 19:24
Narys
250cc **
#68    

Kai susireguliuoju variklio apsukas buna viskas gerai bet uzgesini varikli ir vel uzkuri tai jos issireguliuoja kodel taip yra?
2007 Liepos 25 08:29 honda crf250
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#69    

Citata:
Cituoju: axoo
Kai susireguliuoju variklio apsukas buna viskas gerai bet uzgesini varikli ir vel uzkuri tai jos issireguliuoja kodel taip yra?

1 rgal reguliuoj apsukas troso pagalba tai nelikus laisvumo ir grybauja apsukos. Tokiu atveju reikia atleist trosa ir apsukas reguliuot ant karbo, arba
2 kazkur gaudo ora ir tada nieko nesureguliosi,nes reikia remontuot, arba
3 usikimse laisvos eigos kanalai ir tu kazka sureguliuoji tik ant darbinio rezimo, tad irgi be sansu pagaut kazka teisingai.
2007 Liepos 26 01:17 Mune
Narys
600cc ****
Avataras
#70    

gal galit paaiskinti kaip sureguliuot laisvas apsukas ant RS50. nes tikrai nelabai suprantau ka cia aiskinot. nes dauguma buvo apie sinchronizavima. beja as nezinau kokios turi laisvos apsukos buti. dabar yra 2000rpm. man atrodo biski dideles. ir siaip reiketu biskuti ekonomijos. labai daug suvalgo kasko.
2007 Rugpjūčio 4 11:41
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#71    

Citata:
Cituoju: DjOnly
gal galit paaiskinti kaip sureguliuot laisvas apsukas ant RS50. nes tikrai nelabai suprantau ka cia aiskinot. nes dauguma buvo apie sinchronizavima. beja as nezinau kokios turi laisvos apsukos buti. dabar yra 2000rpm. man atrodo biski dideles. ir siaip reiketu biskuti ekonomijos. labai daug suvalgo kasko.


jai nesupranti, tai bus geriausia jai patikesi sita darba suprantanciam, tai daug nekainuos.
2007 Rugpjūčio 4 13:11 Mune
Narys
600cc ****
Avataras
#72    

na dabar pats kaskiek pareguliavau. trauka padidejo. apsukos sumazejo.... nors turetu atvirksciai buti jei prisukau riebuma. :-]
2007 Rugpjūčio 4 14:53
Narys
400cc ***
Avataras
#73    

taigi iskilo ir man beda, laisvos apsukos sokineja mazdaug nuo 1k iki1,35, taip pasoka ir pridusta tada keleta sekundziu normaliai tada vel pasoka ir pridusta. nors seniau budavo pastoviai ant mazdaug 1.1k ir nieko nesidarydavo, zvakes keiciau pries 400 km nes pries tai jau pavargusios buvo ir viena uzpilinedavo. tai kame cia beda turetu buti, karbe? o gal oro filtre nes pradejo sokinet pravaziavus zvyrkeliu 30km, tai gal dulkem uzsikimso jis? motas kawa gpz500
2007 Rugsėjo 17 18:24 kawa gpz
Narys
400cc ***
Avataras
#74    

Jei normaliai vaziuoja ir negesta tai nesuk galvos. O jei taip akis gadina tai sukelk abarotus iki 1.1 kaip anksciau buvo ir nesokines.
2007 Rugsėjo 17 21:04 kawasakis1
Narys
400cc ***
Avataras
#75    

gal nuskambes juokingai bet ka reiskia abarotai? :D o siaip is vietoas imant jei staigiau gaza uzlauzi gal biski ir prigesta, bet nevisada ir siaip kazkaip netaip man jis dirba zemom apsukom...
2007 Rugsėjo 17 21:24 kawa gpz
Narys
250cc **
Avataras
#76    

Abarotai - apsukos (h)
2007 Spalio 10 02:46 test
Narys
250cc **
#77    

turiu problemele
bandziau sinchronizuot karbus suzuki gs500, pasidares is slangutes persvieciamos ir tepalo aparateli. ir man vienas karbas pradeda siurbt tepala is to vamzdelio, ir kaip besukiotum varzteli vistiek tas pats. kas gali but cia?
2007 Spalio 16 19:57
Narys
400cc ***
Avataras
#78    

arba ne taip pasidarei "aparateli" sinchronizavimo

arba neuzmovei vieno galo slangelio :)

arba su karbais kazkas ne taip

arba ner kompresijos vienam cilindre :)
2007 Spalio 23 16:32 Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
Narys
50cc *
#79    

gal kas zino kaip atreguliuti viena korburatoriu pvz:tzr125 kaip benzo lygy nustatyt buciau dekingas (+)
2007 Lapkričio 14 21:05
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#80    

Citata:
Cituoju: dalgis
gal kas zino kaip atreguliuti viena korburatoriu pvz:tzr125 kaip benzo lygy nustatyt buciau dekingas (+)


Visus situos dalykus rasi manuale, nes kiekvieno moto karbams skirtingi reguliavimai, tad kas tinka kaimyno Petriuko Jawai, arba pazystamo Euzebijaus Panoniai , tas netiks tavo motui. Taigi manualas visagalis. (h)
2007 Lapkričio 19 22:52 Mune
Narys
50cc *
#81    

taikat tuose manualuose nieko ten ir neradau tik shemos apie sandara karbo gal zinai daugiau manualu kur galeciau rast apie regulevima. :|
2007 Lapkričio 20 11:02
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#82    

Citata:
Cituoju: dalgis
taikat tuose manualuose nieko ten ir neradau tik shemos apie sandara karbo gal zinai daugiau manualu kur galeciau rast apie regulevima. :|


Manualu nebuna nei daugiau nei maziau, buna vienas servise manual ir ten reikia ne vien paveiksliukus ziuret bet ir daug skaityt, ir tada rasi kiek kas turi but atsukta ir pan.
2007 Lapkričio 20 11:17 Mune
Narys
50cc *
#83    

Citata:
Cituoju: devil_racer
pavėluota reakcija į rankenos sukiojimą.. ypač jaučiasi atleidžiant, kai jau atleista, o apsukos dar aukštos ir mieguistai po kelių akimirkų tik krenta :V


man toke pati problema. Isploviau korbus tai dabar jau normaliai ant laisvu dirba, tik va sita problema neisnyko. Kokios galimos priezastys? :V
2007 Gruodžio 10 23:22 AV
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#84    

Citata:
Cituoju: kaledinis
Citata:
Cituoju: devil_racer
pavėluota reakcija į rankenos sukiojimą.. ypač jaučiasi atleidžiant, kai jau atleista, o apsukos dar aukštos ir mieguistai po kelių akimirkų tik krenta :V


man toke pati problema. Isploviau korbus tai dabar jau normaliai ant laisvu dirba, tik va sita problema neisnyko. Kokios galimos priezastys? :V


Galima daug variantu ir netgi mistiniu,nes liaudis sugeba sukurt temu kad sugedo motas, nebevaziuoja o vaziavo idealiai, tik vat bevaziujant sustojo ir kaput. Viska perziurejau, net dantracius naujus reduktoriui nupirkau ir sudejau,netgi kunigas buvo nelabuosius isvaryt, netgi viska isvaliau ir net dantis pirma kart gyvenime isivalaiu kad tik nebutu kokio uzterstum, bet vistiek nepadeda. na ir po ilgu bandymu padet ir atspet kur ten koks nelabasis gyvena, temos autorius pareiskai, kad pagaliau(praejus svaitei) jis surado gedima (t) ogi buvo pasibaiges bendzinas (ff)
Taigi ir tavuoju atveju nieko konkretaus nebus, nes isplovimas isplovimui nelygu, tad neaisku ka plaudmas ne taip surinkai ar isvis nedaziurejai ir pan, bet keleta variantu pasiulysiu patikrint- gal voztuvai pakabinti, gal ora kazkur gaudo, gal nedirba koks cilindras ant laisvu o pradeda dirbt tik pagazavus, tad kol visi cilindrai dirba ir susidaro ispudis kad gazuojasi, nes apsukos kitos o vel nudusus tam cilindrui atrodo kad normaliai dirba ant laisvu. Nu karoce zinok neleisiu sitai diskusijai isipletot, nes cia jau speliojimai o ne patarimai gaunasi. Netu motai neremontuojami, netu galima zmogui patart del sprendimo priemimo, del kazko aiskaus, bet tik ne taip-nedirba atspekim kas ne taip, kiek kas neoriginalas, kas sugede, kas ne taip suremontuota ir pan.
2007 Gruodžio 10 23:49 Mune
Narys
50cc *
#85    

ok, aisku :) reiks per ziema prikalbint viena zmogu kad patikrintu man voztuvu tarpelius, pats dar kolkas neardes japonisko variklio tai kolkas ir nekisiu savu ranku :) o paskui sinchronizacijai ateis laikas ;)
2007 Gruodžio 11 13:04 AV
Narys
25cc *
#86    

reikia informacijos

yra toks reikalas: pakeiciau (stipriai) ismetimo sistema, duslus isemiau, padariau laisva ismetima, idejau didesni oro filtra, padidinau oro isiurbimo anga, dabar daugiau isiurbia oro, per liesas misinys pasidare ir motoras pradejo nebedirbt, uzdengi puse oro filtro tada motoras dirba liux.
tai va gal galit patart kur man rasti koki meistriuka, kad sureguliuotu normaliai kuro misini, sinchronizuotu karbus ir t.t.
2008 Vasario 11 09:32
Narys
25cc *
#87    

Citata:
Cituoju: extra
yra toks reikalas: pakeiciau (stipriai) ismetimo sistema, duslus isemiau, padariau laisva ismetima, idejau didesni oro filtra, padidinau oro isiurbimo anga, dabar daugiau isiurbia oro, per liesas misinys pasidare ir motoras pradejo nebedirbt, uzdengi puse oro filtro tada motoras dirba liux.
tai va gal galit patart kur man rasti koki meistriuka, kad sureguliuotu normaliai kuro misini, sinchronizuotu karbus ir t.t.


o ar turi karbu sinchronizavimas kokia nors itaka ant dideliu (max) variklio apsisukimu?
2008 Vasario 12 07:02
Narys
800cc *****
Avataras
#88    

Vakar pagaliau isardziau savo moto karbiuratorius. Viso to priezastis - nelabai patinkantis man variklio darbas. Konkreciau per letai nukrenta apsukos - tokios kaip apsimiegojusios, ir dar tai, kad niekaip nepavyksta nustatyti pvz. kokiu 1300 - 1600 RPM ant laisvu. Tiksliau nustatyti jos nusistato su laisvos eigos reguliatoriumi, bet pajudinus gazo rankena, nebenukrenta iki tiek, o laikosi pvz. ant 3000 - 4000 (uzsigazuoja). Tokiu atveju tenka nusukineti iki 1000 - 1100 ir tik tokias naudoti. Tiesa jos siek tiek kinta 100 - 200 RPM ribose. Tai irgi priezastis, bandant valyti karbiuratorius. :D
Bet kaip bebutu keista, tai ka isardziau (bent jau kiek drisau isardyti) ir pamaciau, kazkaip nustebino - jokio purvo ar kazko panasaus nepamaciau.

Ten kur pirmu numeriu pazymeta vieta, tai yra idetas toks kaip tinkliukas, tarsi filtras nuo uzterstumu. Jis yra kiekvienam is karbu. Sakyciau papildoma apsauga po bendzino filtro. Jis buvo svarus.
2 numeriu, ten buvo isukti tokie kaip purkstukai. Vienas isuktas giliau, kitas auksciau. Jie atrodo abu kaip zemiau ir irgi blizga kaip katino kiausai. :D

Zodziu tiek isardziau. Kitoje karbiuratoriu puseje buvo adateles ir sklendes kurios reguliuojais - sinchronizuojasi vienu is pazymetu varztu.

Jokio purvo ar kazko bent jau i tersalus panasaus deja karbuose nebuvo. :) Tiesa radau uztai tokia beda, kad karbiuratoriai ties ta vieta kur jungiasi prie variklio, buvo atsiverze. Liaudiskai taip vadinami "chamutai" buvo uzsukti ne iki galo ir net is pirmojo karbiuratoriaus buvo pradejes teketi bendzinas per krastus. Tai surinkes viska i vietas, dar ir uzverziau visus 4 "chamutus" iki galo. Dabar variklis siek tolygiau dirba, truputi jautriau reaguoja i gazo rankeneles pasukima.
Sinchronizacijos vakar jau nebedariau, nes ir taip uztrukau kol visus karbiuratiorius atsukau ir perziuejau.
Kompresija siek tiek vercia sunerimti. 1 ir 2 cilindrai vienodi - po 11 su virsum. 3 - nedaug truksta iki 11, o 4 kazkiek virs 10. Du cilindrai kazkiek turbut pavarge. Matuota su prispaudziamu monometru, nes neturejome isukimo galvutes. Tai paklados gali buti siokios tokios.
Beje, cia as savo senute ZXR750 ardau. :S
Tad klausimas ar tai labai blogai tie kompresijos nelygumai?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Gegužės 5 12:40
Narys
25cc *
#89    

sandman...man panasiai buvo su senuku kawa, tik apsukos uzkildavo pacios iki kokiu 5k veliau nukrisdavo pacios vel. pries savaite autostradoj nusprogo vienas cilindras. mano beda siandien pazerus buvo suluzus pasiurbimo voztuvo svirtele, tuo tarpu kompresija buvo apie 5 tame cilindre. del visa ko patikrink ar koks voztuvas neuzstriges.
2008 Gegužės 11 21:14
Narys
400cc ***
Avataras
#90    

sandman > del karbu - tai paprastai myletuose mocuose ir su normaliu benzo filtru jie dazniausiai ir buna svarus :) o va visokie issiklebiniimai, atsilaisvinimai, nusireguliavimai - gali buti esminiai... sinchronizacija turetu padet su uzkylanciom apsukom - panasu, kad karbu skelndes lieka praviros pagazavus... tiesa ar ziurejai vakumo gumas? ar sveikos patikrink, ar ner iplysimu ir t.t.

o del kompresijos, tai velgi tokio amziaus moce normalu ir priezasciu gali buti ivairiu... tavo atveju, nesukciau del to galvos... (h)
2008 Gegužės 12 03:26 Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
Puslapiai: 12345..23




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17