Motomanų Diskusijos » Remontas » SUZUKI GS 500 remontas

| 2007-04-05 DainiusM | 828/321478 žinut.
 
Puslapiai: 123456..28


 
Narys
250cc **
#91    

uzkuriau motora be oro filtro ir pamaciau kad per nedirbancio cilindro karba varva bendzas, ishsukau zvake uzpilta. kame gali buti beda? toks ispudis kad i cilindra pastoviai purskia bendza dideliais kiekiais
2007 Rugsėjo 22 17:19
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#92    

Citata:
Cituoju: KATAMARANAS
uzkuriau motora be oro filtro ir pamaciau kad per nedirbancio cilindro karba varva bendzas, ishsukau zvake uzpilta. kame gali buti beda? toks ispudis kad i cilindra pastoviai purskia bendza dideliais kiekiais
gal tau benzino neuzdaro adatos ir uznes zvakes ir to pasekoje gaunasi perdaug benzino ir kibirkstis nepadega misinio, o kai pasuki gaza gauna daugiau oro ir usived
2007 Rugsėjo 22 21:14 honda xl125 varadero
Narys
250cc **
#93    

wisos adateles sandariai uzsidaro, jau patikrinau :|
2007 Rugsėjo 23 10:25
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#94    

gal ka nureguliavai karbe pludziu nebandei lankstyt ?
2007 Rugsėjo 26 10:57 honda xl125 varadero
Narys
250cc **
#95    

buwo uzsikimses kanaliukas wienas, wiskas liux dbr (r)
2007 Rugsėjo 26 20:22
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#96    

Ruosiuos keisti grandine savo suzukiui, dabar ziuriu ar tai pagal ka spresti kuri man tinka grandine cia yra trys su skirtingomis kainomis, beja ar KETTENSATZ REGINA Z-RING cia eina su zvaigzdutem? KETTENSATZ DID taip pat skiriasi kaina, tai kuria geriau imti? KETTENSATZ DID ar KETTENSATZ REGINA Z-RING
http://www.louis.de/_40a69c62080fa2f413b4a27df8cda19bfc/index.php....
2008 Sausio 10 09:28 Honda VFR 800Fi
Skeptikas
800cc *****
Avataras
#97    

Citata:
Cituoju: Dainius_M
Ruosiuos keisti grandine savo suzukiui, dabar ziuriu ar tai pagal ka spresti kuri man tinka grandine cia yra trys su skirtingomis kainomis, beja ar KETTENSATZ REGINA Z-RING cia eina su zvaigzdutem? KETTENSATZ DID taip pat skiriasi kaina, tai kuria geriau imti? KETTENSATZ DID ar KETTENSATZ REGINA Z-RING


Kiek suprantu luise ziuri?
Rodos nebutu didelio skirtumo tiesiog skirtingi gamintojai.
2008 Sausio 10 11:14 ROADHOGS MC
Dare to be diferent !

Juodulys
1500cc *******
Avataras
#98    

Citata:
Cituoju: Romper Stomper

Kiek suprantu luise ziuri?
Rodos nebutu didelio skirtumo tiesiog skirtingi gamintojai.

Na o Tu nekeitei? Kur siulai ziureti? Tai o kaip ar cia abudu su zvaigzdem?
2008 Sausio 10 11:17 Honda VFR 800Fi
Skeptikas
800cc *****
Avataras
#99    

Citata:
Cituoju: Dainius_M
Citata:
Cituoju: Romper Stomper

Kiek suprantu luise ziuri?
Rodos nebutu didelio skirtumo tiesiog skirtingi gamintojai.

Na o Tu nekeitei? Kur siulai ziureti? Tai o kaip ar cia abudu su zvaigzdem?


Taip as keiciau. As nesiulau tau niekur ziuret, as pirkau sezono metu tai svarbiausias buvo vienas kriterijus per kiek laiko gausiu uz tai sumokejau 700 lt uz komplekta, bet uztat dabar ant GS'o stovi grandine tokia pat kaip ant mano SV litrinio :G .
Taip cia visos su zvaigzdem tiek D.I.D tiek Regina, skiriasi tik pagal metus, bet net nelabai sizvaizduoju kuo ten galetu skirtis.
2008 Sausio 11 01:56 ROADHOGS MC
Dare to be diferent !

Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#100    

Citata:
Cituoju: MindeR
Citata:
Cituoju: Romper Stomper
Citata:
Cituoju: MindeR
Dėl grandinės, tai jos jungiamos spynelėmis. Pas suzuki gs500 pagal standartą yra 10B-1 grandinė, tai va tokio numerio grandinei spynelę galima rasti SKF atstovybėje Narvijoje. Visa (TSUBAKI) grandinė kainuoja 200 Lt / 5m (gaila, kad nepjausto). Ir nebandykit kniedyt su plaktukais, bo kai nutrūks bevaziuojant, tai patys suprantat kas bus...


Cia kuri Tsubaki grandine tiek kainuoja, komabaino ar transporterio kokio ;) , nes tsubaki gamina vsisas imanomas grandines ir t.t.
Siaip moto grandiniu Tsubaki gamina debesy ir visos skirtingos ir kaina skiriasi :O


Dėl transporeterio ir kombaino, tai galiu pasakyti tik tiek: grandininės pavaros yra projektuojamos įvertinus tarpąšinį atstumą, apskritiminį greitį, perdavimo skaičių, bei reikalingą sukimo momentą perdavimui ir t.t..., taigi jei bent kiek nusimanytum apie grandinines pavaras žinotum, kad ant grandinės nėra parašyta, kad ji nuo KOMBAINO AR TRANSPORTERIO, papraščiausiai yra satandartai, pagal kuriuos grandinės yra gaminamos ir pagal tuos standartus grandinė turi tenkinti techninius parametrus (žingsnis, trūkimo riba, kiti geometriniai parametrai ir t.t). GRANDINĖS YRA PARENKAMOS PROJEKTUOJANT PAVARĄ. Standartas įdomumo dėlei yra ISO R606. Moto parduotuvėj yra ta pati grandinė, tik perpikta, kad ir iš to paties TSUBAKI, bet jau kitam įpakavime (gal būt nudažyta) ir jum atrodo kad garndinė kažkokia kitokia... "tipo specialiai motociklui". (ff) Pats turiu patirtį projektuojant grandinines pavaras ir darbas susijes su detalėm, taigi galiu paaiškint kaip viskas yra daroma.


Nu sita tema diskutuojant ir gautusi kad ira skirtumas tarp kombaino ir moto grandiniu, nes jai ta pati zingsni turinti grandine gaminama skirtingoms apkrovoms(kitokie metalai, nes grandinei atliekanciai maza darba nera reikalo gnaudot super medziagu ir dideliu islaidu), taigi ir gaunasi grandine kombainui, kuri tesuka koki nors agregata kuri net ranka pasuktum, ir grandine motui, turinciam per 180AG.
Grandines tikrai ira skirtingos ir kombaiman ir mopedam ir motociklasm ir labai galingiems motociklam.Nereikia but jokiu mokslu baigus ir turet dideliu akiniu nuo tu mokslu baigimo, nes paimt pVZ to pacio gamintojo 530 grandine skirta virs 100ag varikliams ir paimt silpnesniems varikliasms, jau net aklas pajus svorio skirtuma.Zinoma jai kombaino agregatas kuri suka grandine turi dideli kruvi, tai tam paciam kombainui bus dedama ta pati kruvi atlaikanti grandine, kuri ir pakuojama i moto detaliu pakuote.
2008 Sausio 14 11:19 Mune
Skeptikas
800cc *****
Avataras
#101    

Na ir man taip atrodo, na dar as prideciau kad moto grandinem yra dar vienas svarbus kriterijus patikimumas ir dar kad nuo jos priklauso kazkieno tai gyvybe, ko negaletum pasakyti apie kombaina ar transporteri bent jau daugomoj atveju.
Ir dar turiu ne viena drauga ukininka turinciu laaaabai suztru kombainu ir agrotechnikos kainuojancios tiek kad finansine parasme nelabai eina lyginti su mocais jau graiciau su kokiais Lamborginiais, tai va jie perka garndines kokiam Zemtiekime ir tu grandiniu net minciu nekiltu deti ant moco vien i jas paziurejus.
Taigis nors ir apkrova gali buti labai didele bet apsukos ir reikalingas patikimumas tikrai ne toks :)
2008 Sausio 14 19:12 ROADHOGS MC
Dare to be diferent !

Skeptikas
800cc *****
Avataras
#102    

Citata:
Cituoju: Dainius_M
Citata:
Cituoju: Romper StomperTaip as keiciau. As nesiulau tau niekur ziuret, as pirkau sezono metu tai svarbiausias buvo vienas kriterijus per kiek laiko gausiu uz tai sumokejau 700 lt uz komplekta, bet uztat dabar ant GS'o stovi grandine tokia pat kaip ant mano SV litrinio :G .
Taip cia visos su zvaigzdem tiek D.I.D tiek Regina, skiriasi tik pagal metus, bet net nelabai sizvaizduoju kuo ten galetu skirtis.


10041284 KETTENSATZ REGINA O-RING
GS500 BJ.89-93(110/16/39) SUZUKI GS 500 E/EU (GM51/96)
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B)
65,95 (105,95)
Šita mano 1992metu motciui tiks kazi ? :)


Na as tai manyciau kad tiks, bent jau as tai pirkciau. Na gal dar del visko pabandyciau uzmesti aki i manuala gal ten dar kkoie skirtumai zvaigzdziu tvirtinimo ar kazko panasaus :V
2008 Sausio 14 19:14 ROADHOGS MC
Dare to be diferent !

Narys
50cc *
#103    

matau cia beprasmiska diskusija gaunasi :-) (apie grandines)
2008 Sausio 18 11:01
Narys
50cc *
#104    

Citata:
Cituoju: mune23

Nu sita tema diskutuojant ir gautusi kad ira skirtumas tarp kombaino ir moto grandiniu, nes jai ta pati zingsni turinti grandine gaminama skirtingoms apkrovoms(kitokie metalai, nes grandinei atliekanciai maza darba nera reikalo gnaudot super medziagu ir dideliu islaidu), taigi ir gaunasi grandine kombainui, kuri tesuka koki nors agregata kuri net ranka pasuktum, ir grandine motui, turinciam per 180AG.
Grandines tikrai ira skirtingos ir kombaiman ir mopedam ir motociklasm ir labai galingiems motociklam.Nereikia but jokiu mokslu baigus ir turet dideliu akiniu nuo tu mokslu baigimo, nes paimt pVZ to pacio gamintojo 530 grandine skirta virs 100ag varikliams ir paimt silpnesniems varikliasms, jau net aklas pajus svorio skirtuma.Zinoma jai kombaino agregatas kuri suka grandine turi dideli kruvi, tai tam paciam kombainui bus dedama ta pati kruvi atlaikanti grandine, kuri ir pakuojama i moto detaliu pakuote.


O trūkimo riba tau nieko nesako? O tam agregatui kur ranka suki gal ir diržinės pavaros turėtų užtekt? bus pigiau :-] Na iš dalies dėl kokybiškų/nekokybiškų medžiagų panaudojimo grandinių gamyboj sutinku, bet čia tik vienas klausimas: "made in china or kalabibiskiu kaime ar made in japan ar aplamai patikimo gamintojo" (t)
2008 Sausio 18 13:30
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#105    

Kalbame apie suzuki remonta o ne apie grandiniu patikimumus.
2008 Sausio 18 13:34 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
#106    

Reikia patarimo.Labai silpna zvakiu kibirkstis.Zvakes naujos.Ar negali buti problema su komutatoriumi?
2008 Balandžio 10 23:07
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#107    

O Tau žvakių kibirkšties stiprumas neduoda užmigti?
2008 Balandžio 11 07:55 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
#108    

Uzmigti leidzia,bet moto uzkurti -ne :)
2008 Balandžio 11 09:33
Narys
50cc *
#109    

Variklis dirbo ir uzgeso.Abi iskart negi gali uzlinkt?
2008 Balandžio 12 20:12
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#110    

Sweiki :) Susiduriau su tokia problemele: prasidejo viskas nuo to, kad pradejo nesikurti motas, na, akumuliatorius sedo...Pagalvojau, kad akumuliatorius prastas, pasikroviau ir kuri laika viskas vel buvo normaliai. Bet po kokiu 300 km nuo pakrovimo, vel pradejo nesikurti. Su testeriu pamatavau krovimo itampa, rodo apie 10V. Gal galetumet pabandyti pasamprotauti, kame gali buti problema.. Ar cia krovimo rele, ar kas sugedo? Ir kaip ta krovimo rele atrodo? :) Ir dar vienas dalykelis, gal kas is turetuju prisimenat, kokia cia reliuke stovi desiniau nuo posukiu reliukes? Ji kazkokia apibegusi baltya kose tokia, tai nesuprantu, ar ji veikianti ar ne ir kam ji reikalinga. p.s ant jos uzrasyta 20X9D6. Labai aciu.
2008 Balandžio 26 20:31
Narys
25cc *
#111    

Sveiki, Gal kas gali pasiulyti koki zmogeli, kuris alkunini gali paremontuoti? Reikia nuslifuoti, ir pritaikyti nauja indekla, senas prasuktas, isrinkus paaiskejo kad jau buvo slifuoti tiek svaistikklis tiek alkuninis. Tiesa girdejau kad kazkur naujininkuose daro kazkas tokius dalykus, tai jai kas turi tai gal kontaktus butu galima?

Arba Nupirkciau alkunini su vienu svaisktikliu, kartu su indeklais.

Butu gerai kuo greiciau! Aciu labai !
2008 Gegužės 6 15:53
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#112    

as zn kur kaune daro,prie senomesos fabriko,indeklus is lenku jie siuncia,kaina pas juos 180lt ,anksciau buwo 130,ir kaip tu galwoji kad velenai vienodai dyla?jei velena perki tai su visais swaistykliais ;)
2008 Gegužės 6 16:39
Narys
500cc ***
Avataras
#113    

Citata:
Cituoju: colouny
Sveiki, Gal kas gali pasiulyti koki zmogeli, kuris alkunini gali paremontuoti? Reikia nuslifuoti, ir pritaikyti nauja indekla, senas prasuktas, isrinkus paaiskejo kad jau buvo slifuoti tiek svaistikklis tiek alkuninis. Tiesa girdejau kad kazkur naujininkuose daro kazkas tokius dalykus, tai jai kas turi tai gal kontaktus butu galima?

Arba Nupirkciau alkunini su vienu svaisktikliu, kartu su indeklais.

Butu gerai kuo greiciau! Aciu labai !


As vasara praeita dariau tai uz komplekta tik 60lt prase, padare gan greitai, per pora savaiciu, velena slifavau autotechnikoi tai 40lt , ir dar svaistikliu geometrija atstatinejo, uz svaistikly po 15 ar 20lt. Jei gaminsi indeklus tai velena slifuok tik kai turesi indeklus.
2008 Gegužės 6 18:40
Narys
25cc *
#114    

Citata:
Citata:
Cituoju: Beebras

As vasara praeita dariau tai uz komplekta tik 60lt prase, padare gan greitai, per pora savaiciu, velena slifavau autotechnikoi tai 40lt , ir dar svaistikliu geometrija atstatinejo, uz svaistikly po 15 ar 20lt. Jei gaminsi indeklus tai velena slifuok tik kai turesi indeklus.


Kur slifuoti tai as zinau, o bet kur tuos indeklus padaryti vilniuj arba kaune? gal kokiu kontaktu kas turi?
busiu dekingas
2008 Gegužės 6 22:38
Narys
500cc ***
Avataras
#115    

Kaune, prie mesos kombinato, Europos pr. berots 102, jei yvaziuosi nuo veiveriu g. tai po kairei bus, pamenu labai gerai, kad namo numeris auksines spalvos.
2008 Gegužės 7 08:40
Narys
250cc **
#116    

kokio kietumo turetu buti gs500 priekiniai amortikai? ir kaip pamatuiot tepalo lygi? nes manuale raso, kad reik suspaudus iki galo amortikus ikist liniuote ir pamatuot. bet nelengva uzduotis man atrodo cia (-)
2008 Gegužės 22 11:21
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#117    

Tepalo lygio nepamatuosi neišardęs.
Tapalas matuojamas ipilant, pas tave betkokiu atveju jau tas lygis bus nukrites, jei nieko nedarei.
Papasakosiu kaip gali pasikeist salnikus ir tepalą:
Išimi amortikus, atsukdamas amortikų patį viršų atsargiai galvą - spiruoklė ant įtempimo gerai šauną tą veržlę (ir dabar dar garaže liko žymė lubose, gerai kad ne galvoje) spyruokles - pamatuoji jas jei jos trumpesnės negu 254mm ieškai kitų (taip manualas rekomenduoja), išpili seną tepalą, nujami purvo salniką, atkabini tepalo salniko spyną - laikiklį, po to turi atsukti plunksnos laikymo mechanizmą, varžtas apačioje, bet dažniausiai jei neturi spec. rakto pasidaręs ir įkišęs gilyn į patį dugną amortikų (ten kur tepalas būna) ir neprilaikęs ten esančios įpjovos veržlės formos - jo neatsuksi. Man tai kol jos neprilaikiau sukosi aplink ir tiek. O tas spec. raktas - ant metalo strypo užvirinta veržlė tinkanti 22 raktui, gerai nepamenu. Tada atsukęs tą varžtą, kuris laiko plunksnos mechanizmą, iš jėgos laikydamas amartizatoriaus korpusą trauki plunksną laukan ir nedaužai jos ir nebraižai nes sugadinsi ir salnikai nebepadės. Ištraukęs laukan, išemi senus salnikus. Viską išplauni, visus senus tepalus. Dedant naujus salnikus motociklo gamintojas visada rekomenduoja pakeisti abi įvores, bet kentėt galima ir su senomis. Sukiši švarią plunksną, priverži varžtą apačioje prilaikydamas "spec. raktu" Dedi naujus salnikus nesukrižmavodamas, nes sugadinsi naujus salnikus, pakali lengvai per pagaliuką ar lentelę. Užrakini salnikus, uždedi purvo salnikus. Tada neįdėjęs spiruoklės vertikaliai laikydamas amortizatorių visą jį suspaudi. Pili į vieną amortiką apie 380ml šakėms skirto tepalo. Pasiėmi slankmatį (kuris gali matuoja gyli) pamatoji ir žiūri kad 10 cm nuo viršaus ir yra :) Tada palengva atstatai į pradinę padėtį pasmaukai amortiką palengva kokius 5 kartus aukštyn žemyn įdedi spiruoklę, įdedi skardelę apvalią ir vamzduką tada užsuki amortiko viršų. Amortiko viršuje yra toks pimpukas sugraduotas tipo kietumas reguliujas tai gamykliškai būna ant ketvirtos graduotės. Įdedi amortikus, ratą viską suvaržai ir eini alaus gert (h)
2008 Gegužės 22 17:37 Honda VFR 800Fi
Narys
250cc **
#118    

super Dainius_M, bokaliukas nuo manes (b) (g) o koks kietumas turetu but amortiku?? pas mane ciut ne iki galo galma suspaust stabdi nuspaudus, ir atgal atsoka lengvai. zodziu labai minksti amortikai
2008 Gegužės 23 19:49
Narys
400cc ***
#119    

sveiki, biskis ne i ta tema bet gal vistiek padesit ... Gyvenu danijoj ir nzn i ka kreiptis del yamaha r6 remonto. Kaskas atsitiko su elektra... sviesos ir posukiai tik veikia, o daugiau niekas nebeisijungia ... ar cia kokia rele isejo ar baisiau kas? PADEKIT!!
2008 Gegužės 23 21:14
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#120    

Citata:
Cituoju: kalewsiukas
sveiki, biskis ne i ta tema bet gal vistiek padesit ... Gyvenu danijoj ir nzn i ka kreiptis del yamaha r6 remonto. Kaskas atsitiko su elektra... sviesos ir posukiai tik veikia, o daugiau niekas nebeisijungia ... ar cia kokia rele isejo ar baisiau kas? PADEKIT!!


yra toks pasaulinio masto isradimas - SAUGIKLIS (!)
2008 Gegužės 23 22:36 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Puslapiai: 123456..28




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17