Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Siūlau pakeliauti po Lenkiją

| 2011-07-31 Prodigy | 36/20480 žinut.

Puslapiai: 12

#1   +2

Siūlau pakeliauti po Lenkiją

Ieškom bendraminčių, norinčių aplankyt šiaurinę Lenkiją.
Išvažiavimo laikas - rugpjūčio 5, 6 arba 7 diena (galima derintis kaip kam patogiau). Čia jau visai greit, bet gal atsiras galinčių ir norinčių.
Tikslas - aplankyti Stanzyki tiltus, Vilko guolį, Gdanską, Hel (pusiasalyje), Malborko pilį ir dar keletą objektų pakeliui (apie juos reikia dar pagūglint :) ). Kilometrais gaunasi apie 1200 (iš Kauno).
Trukmė - manau 4 dienos būtų optimaliausiai.
Kol kas esam dviese su vienu motociklu (strytu), tai gi nelėksim.
Nakvoti galvojam palapinėje, o gal ir viešbutyje, jei rastume kokį nebrangų.
2011 Liepos 31 16:17 redagavo DainiusM 2011 rugpjūčio 10 13:32
#2

Sveiki, pagaliau pagaliau atsirado kazkas kas telpa i mano atostogas :) ))))). Vaziojuuuu. 1 zhmogus-1 mocas is vilniaus.
2011 Rugpjūčio 1 09:50
#3

Patarimas - arba rinkitės žinomus gerus kelius arba pridėkit vieną dieną, nes Lenkijoj tokių keliukų yra, kad ojojoj kaip lėtai kilometrai eina. Ir tokių keliukų ten tikrai daug, daug, ypač, jei važiuojama jau sutemus, tai nieko nesimato kas už 50 m., nes keliai medžiais apžėlę, siauri, vingiuoti, kalnuoti ir pati danga vietom labai nekokia. O kas laukia už eilinio medžio - neaišku...
2011 Rugpjūčio 1 14:43 Free Rider
#4

Na jei matysim, kad lėtai važiuojasi, tai paskirsim dar vieną dieną. Dėkui už patarimą.
2011 Rugpjūčio 2 11:57
#5

Po Vilko guoli zwalgydamiesi galit pasimti gida, arba bent jau pasiskaityt is anksto, bus aiskiau kas per griuvesiai stukso vienoje ar kitoje vietoje, pasivazinekit po apylinkes - yra i ka pasiziuret ;) , . Vengti pajurio - uzkistas ne ka prasciau nei pas mus Palanga, nebent tai netrugdo. Keliai visai normalus jei vaziuoji diena, medziai trugdo matomomui bet suteikia gaivu pavesi ;) Normaliu zvyrkeliu sioj Lenkijos dali mes neradom, tad jei ne su enduru vaziuoji, geriau i juos nelyst !!! Malborkui skirkit daugiau laiko, yra ka pamatyt, dar geriau butu ka zinotumet ka matot ;) yra cele kurioje kalejo pats LDK kunigaikstis Kestutis ir is kurios sekmingai pabego ;) kitapus upes yra laive irengtas baras, salia kurio galima palikti mocus(aikstele net tam ir dedikuota), bare palikti aprangas salmus. +54° 2' 32.26", +19° 1' 30.75" (54.042294, 19.025209) cia koordinates ;) Jei barza dar nepriburbuliavo ;)
2011 Rugpjūčio 2 13:16 redagavo Saiklas 2011 rugpjūčio 2 13:20
#6

Cituoju: Saiklas

Beje, šalia viešbutuko budkėj parduodamos lietuviškos (ir angliškos, ispaniškos, lenkiškos ir t.t.) knygelės su teritorijos planu, pilnu aprašymu ir t.t. Viešbutuko foje visą parą veikia bariukas, dirba malonios mergaitės ;)
2011 Rugpjūčio 2 15:24 Free Rider
#7

Cituoju: Saiklas

parkavimu būtinai pasinaudosim.
O Vilko guolio knygutę turiu, ji jau perskaityta, beliko tik apžiūrėt bunkerius gyvai :)
2011 Rugpjūčio 2 15:41
400cc ***
#8   +1

Cituoju: Quicker

Bet tokiais juk keliukais pats malonumas varinėt. Mes vasaros pradžioje lėkėm po Čekiją palakstyt. Rinkomės visus šalutinius keliukus ir tos pačios Lenkijos. Grįžinėjom pagrindiniais, greitis krito ant puses pastoviai lenkimai furų, arba kamščiai. Aš po šios kelionės prisiekiau daugiau jokių man magistralinių kelių, įdomiau ir greičiau. O tie kaimo keliukai pakankamai geri.
2011 Rugpjūčio 4 15:20
#9   +1

Grižom vakar vakare. Bendras kelias-1575 pas mane ir mazdaug 1375 pas Prodigy. Bendras laikas - 5 dienos arba 4,5 paras :) . Bendros sanaudos pinigų ~570 lt pas mane. Nuotaika gera, nors dvi dienas lijo. Žiauriai skauda nugara :D
2011 Rugpjūčio 10 12:44
#10

Šaunuoliai, papasakokit plačiau kaip sekės, kaip taip pigiai prasisukt sugebėjot ir t.t. Fotkių bus?
2011 Rugpjūčio 10 13:02 Free Rider
#11

valgem bulka su voda o mocus arkliai trauke :D DD. Nuotrauku yra vos ne tukstantis. jeigu Kristijonas nepasirupins tai imesiu kelias veliau. Man taip gavosi nes as vienas vaziavau.
2011 Rugpjūčio 10 13:19
#12

Cituoju: Quicker

Quicker'i, negasdink zmoniu. Butent si marsruta (Kaunas - Frombork-Stegna) padareme per nakti pries 2 savaites (startas 21:00, finisas ~9:00). Su piknikais, pasikavinimais etc. Jokio blogumo ten nera su tais keliukais, o nakti dar ir masinu maziau. Kelias kai kur turi nelygumu, bet is esmes viskas ten normaliai.. Laikem 80-120, vietomis lyriniai nukrypimai iki 160+.
Gryzom sveiki ir gyvi :)

PS sekanti karta vel nakti vaziuosiu per PL. Su masina tai darau nuo ~2003, su mocu vis nedrysdavau. Dabar jau drysiu. Ir manau,kad ne as vienas :D
2011 Rugpjūčio 10 13:35 I just want to live while I'm alive..
#13

Kiekvienam savo, aš tikrai nesugebu nesustodamas varyti 12 valandų vidutiniu 116km/h Lenkijoj, naktį lyjant, šalutiniais keliukais. Man labiau gaunasi vidutinis 50km/h greitis, ypač, jei įskaičiuojant sustojimų laiką. Kaip matom nuvažiavo ~1400km, dvi dienas lijo ir kaip suprantu objektus lankė. Vien Vilko guolį aplankyt reikia kelių valandų, o tiek išvaikščiojus noris ir alaus išgert ir pailsėt... Dar juk Hel'io visos įdomybės, vienos dienos tam niekaip nepakanka, pilys pakeliui, grubiai dar diena. Na nežinau, lėkt kaip akis išdegus, tai koks čia poilsis..? Gal geriau į Kačerginę... Kaip ir sakau - kiekvienam savo ;)

PS. Ir tikrai juk užtruko kiek ilgiau nei 4 dienas ;)
2011 Rugpjūčio 10 14:45 redagavo Quicker 2011 rugpjūčio 10 14:48 Free Rider
#14

1500km ir 5 dienos. As toki skaiciu matau :)
300 km/diena. Pys of keik su visokiais apsiziurinejimais. Ir su 50kmh vidutiniu
2011 Rugpjūčio 10 14:51 I just want to live while I'm alive..
#15

Nu tai taip ir sakiau... ne 4, o 5 dienų reikia.
2011 Rugpjūčio 10 14:53 Free Rider
#16   +1

gavos 5 dienos, nes vieną vakarą likom Štutove nakvot, nors planavom toliau nuvažiuot tą dieną. Be to kamščiai buvo šalia Gdansko ir išvažiuojant iš Hel'o, jie irgi atėmė nemažai laiko.
Palyginus nebrangiai gavos, nes tik 1 nakvynė buvo ne palapinėse. Nors ir už tą kambarį mažai sumokėjom.
Šiaip kelionė buvo liuks, pamatyta nemažai ir jau norisi važiuot kažkur kitur :)
2011 Rugpjūčio 10 16:50
#17

2011 Rugpjūčio 10 16:52
#18

50 - 100 zlotufku. ne daugiau bent praeitais metais.
2011 Rugpjūčio 10 17:04
#19

Gal tokiam marsrutui parenkomenduosit "Bikers friendly"" nakvynes vietu, kempingu, hoteliu?
2011 Rugpjūčio 10 17:07
#20   +1

kokios mazdaug nakvynes kainos ne palapinej?

Štutove mes mokėjom po 30zl žmogui. Bet prašė po 40zl, nusiderėjom :) (ten buvo keturvietis kambarys). Šiaip labai pigiai kaip miestely prie jūros.
2011 Rugpjūčio 10 18:03
#21   +1

Maciau kai kur uzrasu - noclegi 35 zl, bet aisku ne prie juros. Ir dar daug uzrasu-wir sprechen deutsch :D . kempingu ir hoteliu ant kiekvieno kampo ir kiekvienam miestuke. Tik nakti lijant jie kazkur pradingsta :) ). Prie didesnio miesto-berods Olztyno ar kito mums pasiule 300zl uz dvieju kambariu numeri. taigi siulau but kukliems ir ieskot nakvine mazosiose miesteliose.
Del kelio tai man kaip stritininkui kelio danga pasirode pakankamai prasta-lopai ir nedideles duobutes, karta teko net apvaziot remonto darbus lauko keliuku kur mes abudu vos nepagavom zemes. Vaziojant per lietu netgi sugebejau nuslist galiniu ratu :) Kelius rinkomes labai vingiotus todel vidutinis greitis vargu sekdavo 80. Daug kartu sustodavom patikslint marsruta, nusirengt apsirengt pasislept nuo letaus ir t.t. Po nakvines isvaziodavom mazdaug 12-13 val musu laiku. Apie 21 val jau ieskojom kitos nakvines. Kiekviena diena buvom bent vienoj lankytinoj vietoj. Tap ir gaunasi 300km vidutiniskai.
2011 Rugpjūčio 11 00:52 redagavo Zarnica 2011 rugpjūčio 11 08:48
#22

Cituoju: Prodigy
kokios mazdaug nakvynes kainos ne palapinej?

Mes Stegnoj (salia Sztutowo) uz gera vieta, gerus dviviecius kambarius su dusais, tualetais, tv, kiema su griliais, stalais, supynemis, virtuve, parkingu ir t.t. susimokejom 40zl/zm.

EDIT: pasitaisau, supainiojau - 40 zmogui :)
2011 Rugpjūčio 11 11:19 redagavo ramgav 2011 rugpjūčio 11 15:09 I just want to live while I'm alive..
#23

tai as tada reiskia vis permokedavau. Olstyne 70 ir tokiam mazam miestelyje sename vokieciu pastate irengtas viesbutis medziotoju stiliumo 100 kainavo. bet apsauga mocui buvo. Riuosiuosi si savaitgali 3 dienom pasoliuoti i Lenkija, bet nezinau dar kur tiksliai. Vis galvoju.
2011 Rugpjūčio 11 14:40
#24

Aš irgi po 100 mokėjau visur už du, nors mačiau ir po 50-80 ir po 350. Viskas labai priklauso nuo to kur ir kaip apsistoji... Gal netgi labiausiai nuo to kur. Jei prie pat jūros, tai kaina didesnė, jei kokį kilometrą toliau, tai gali ir už pusę kainos. Arba tieisog taip pasisekė, gal ilgiau paieškojus ir geriau galima rast :)
2011 Rugpjūčio 11 14:45 Free Rider
#25   +1

Vakar grizau is Lenkijos. Varmia _ Mozurija apsukome su drauge taiuz nakvyne mokejome 15 zl kita po 50 zl ir 50 zl. Yra praso ir po 100 ir daugiau.
Na daugiau gal ir nelabai, bet paieskoti tu niocliegu tai per akis.. Viesbuciai uzimti, nes lenkai keliauja seimomis per iseigines. 1400 km apsukau ir palyginau su praeitais metais - tai siais truputi brangiau gavosi. Dar policija pagavo prie Olstyno uz dvigubos geltonos kirtima ant 200 zlt. Ex.. bet ka padarysi - 10 km seke, mieste sustabde ir dave pilmos paziureti. Na sakau - vairuoju neblogai, nemaciau saves is galo, tai uz tai ir sumoku. Juokesi net uz pilvu susieme. Bet pasivijo ramiai mieste, atlenke auto salone tablo ir vaziuojant skaitau - Sledzice za nami. Policja. Taip ir supratau. Orai prasti lija krusa, saule, zodziu vaziuojant reikia rengtis siltai ir Water proof. Gal ir nesalta, bet dregna tampa. Kokiu klausimu, klauskite, nesivarzykite ... :-]
2011 Rugpjūčio 17 17:35
#26   +1

Rugpjucio 13-16d keliavom po Lenkija, marsrutas Kaunas-Goldap-Frombork-Elblag-Gdansk-Sopot-Gdynia-Malbork-Olstyn-Ketzyn-Suwalki-Kaunas. Prasukom 1300. Buvo geru ir blogu keliu. Grazaus ir slapio oro. 3 nakvynes Lenkijoj. Moteliai-hoteliai kainos nuo 85 iki 150 zl. Maistas vietinis. Papuolem ant ilgo savaitgalio ir zoliniu. Lenkai svencia, patikekit. Sopote nakvynes negavom... Butinos aplankymui vietos - Frombork pilis, Stuthofo koncentracijos stovykla, Gdansko senamiestis, Sopoto basanke su kreivu namu, Gdynes uostas, Malborko pilis, Vilko guolis- aplankytos. Nuotaika puiki.
2011 Rugpjūčio 22 16:31 redagavo gisa 2011 rugpjūčio 23 09:31
#27   +1

Islaidos - kuras 5.5 l/100km. Nakvyne vienam ~50 zl. Maitinimas - priklauso nuo fantazijos pvz. Szabowy kotlet-karbonadas 15-20 zl. sriubos 5-10zl. Bilietai vienam i Frombork pilis -6zl, Stuthofo koncentracijos stovykla- nemokamai, Gdansko senamiestis-nemokamai, Sopoto basanke su kreivu namu -nemokamai, Gdynes uostas-nemokamai, Malborko pilis ~36 zl +15 parkingas, Vilko guolis ~12zl.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 23 09:55
Keliauninkas
#28

Cituoju: gisa
smulkiau , jeigu galima:keliese keliavote, kokiais motociklais na ir zinoma foto :) :)
2011 Rugpjūčio 24 15:13
#29

Malborke mokejom po 8 zl zmogui+ 6 bokstas ir parkingas 5 zl :D D
2011 Rugpjūčio 27 00:26
#30

Ko taip pigiai mokejote Malrlborke?
As vienam mokejau 40 zl. bilietas ir moca stciau pas ta reperi baxura aikstes gale uz 10 zl. Bilietas juk ten brangus.