Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 684/471474 žinut.
 
Puslapiai: 1..89101112..23


 
Narys
500cc ***
#271    

Citata:
Cituoju: deuce
jei jau radai manuale tokia citata, tai turejai prie citatos rast ir paveiksleli, kuriame visi tavo klausimai ir atsisako patys.
1 foto: nei vienas variantas nera teisingas. Pludes auksti reikia matuoti ties ta atsikisusia briauna. Ir dazniausiai uzsidaryti kanalui ji atsistoja lygegreciai karbo virsuj. Aisku buna isimciu, bet daznai tai nebuna teisingai veikiantys karbai.
2 foto: visu pirma tai nieko nereikia pulti lankstyti, pasimatuok pirma teisingai. O matavimas istikro vyksta pasistacius karbus ne taip kaip nuotraukoj. isiskaityk ka raso toje citatoje, ir susirask paveiksliuka, tikrai pades. Karbus turi pasiversti taip, kad plude po truputi kristu ir pradetu liest adatos dali, po kuria stovi spiruokle (amortizuojasi). ir tada matuoti toje padetyje butent kai plude pradeda spausti adata - uzdarineti kanala. tai ne taisykle, bet is patirties sakau, kad dazniausiai plude atsistoja lygegreciai karbo virsuj, o "liezuvelis" lieka lygegretus pludes pavirsiuj (taip kaip pas tave dabar foto). Pludes tenka reguliuot labai retai, tikrai labai retai, ir tai buna persenusiu motociklu, kuriu pludes jau kiauros ar tiesiog per tiek metu persigerusios benzinu ir ju svoris buna pakites. Ar dar del kitu priezasciu, pvz koks gudruolis ideda kitokias adatas ir pan. Pirma teisingai pasimatuok ir manau nekils sioje vietoje tau jokios problemos.


kažkaip ir aš panašiai galvojau. bet kai pamatavau visų karbų kuro lygius šitaip, tai jie buvo skirtingi ir neatitiko reikalaujamo. pats nustebau ir suabejojau, todėl ir klausiu. prie karbų nebuvo lysta niekad. drumzlytes išvaliau ir išpūčiau. prastai dirbo 1 ir 3 cilindras, šaudydavo pro filtrą prie tam tikrų važiavimo režimų. iš pradžių čiaudėjo pirmas cilndras prie mažų apsuku, po sinchronizacijos pradėjo 3 ciaudet prie vidutiniu kartu su pirmu. tai sakau gal karbai riek pravalyt ir kuro lygis pakito gal nuo vibracijos. vistiek juk per ilga laiko tarpa siek tiek pasikeicia.
2012 Birželio 22 21:07
Narys
1000cc ******
#272    

Visu pirma tai karbai turi but valomi, plaunami, prapuciami suspaustu oru tik pilnai isardzius, tai reiskia atsukus visus iki vieno varstus ir isemus visas dalis, kurios issiima. Kad tu nelindai prie karbu, tai nereiskia, kad nelindo kazkas kitas, gal ir prikiso nagus kas neturejo kist. Lygis turetu but vienodas, jei tikrai prigrybauta ta lygi reiktu suvienodint.
2012 Birželio 22 21:33
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#273    

Citata:
Cituoju: vtx13
sadlave kas ten per klijai ? koks pavadinimas kliju?

As tokius naudojau
http://www.constructionstore.co.uk/catalog/images/Prosolve/DSC00286.JPG
Tiesiog statyboj po ranka tokie papuole
2012 Birželio 22 22:27 100% BALTAS
e30
Praktikas
900cc *****
#274    

Nutiko man toks dalykas: sumasčiau išsivalyti korbiuratorius, išpūčiau visokius snarglius ir pan. susirnkus viska 1ir3 korbiuratorių plūdės neuždaro bendzino, bega savaime jis į cilindrus, jokių dalių nepamečiau ir viska surinkau gerai 100proc, bet galvojau gal netyčia tas plūdes užkabinau ir pasikeitė benzino lygis, taigi po labai ilgo žaidimo lygio reguliavimų gavosi taip kad plūdės tų korbiuratorių užsidarinėja jau nuo pačio mažiausio lygio bendzino, tačiau vistiek perbėga per viršų... esmė tame kad adata neuždaro bendzino.. ir idomiausia tai kad kaip ten išvis gali uždaryti, jaigu ten )ne kaip kitų modelių buna adatos galiukas plonu gumos sluoksiu padengtas) ten adatos lizdas metalas ir pačios adatos lizdas metalas...

laikinai įsidėjau kraniuka pilnai uždarantį bendziną. ar būtų įmanoma kanors ten padaryti be adatų keitimo su guminiais galiukais iš kokio nors kito modelio?
2012 Birželio 22 23:57 redagavo e30 2012 birželio 22 23:58
Narys
1000cc ******
#275    

Citata:
Cituoju: e30
Nutiko man toks dalykas: sumasčiau išsivalyti korbiuratorius, išpūčiau visokius snarglius ir pan. susirnkus viska 1ir3 korbiuratorių plūdės neuždaro bendzino, bega savaime jis į cilindrus, jokių dalių nepamečiau ir viska surinkau gerai 100proc, bet galvojau gal netyčia tas plūdes užkabinau ir pasikeitė benzino lygis, taigi po labai ilgo žaidimo lygio reguliavimų gavosi taip kad plūdės tų korbiuratorių užsidarinėja jau nuo pačio mažiausio lygio bendzino, tačiau vistiek perbėga per viršų... esmė tame kad adata neuždaro bendzino.. ir idomiausia tai kad kaip ten išvis gali uždaryti, jaigu ten )ne kaip kitų modelių buna adatos galiukas plonu gumos sluoksiu padengtas) ten adatos lizdas metalas ir pačios adatos lizdas metalas...

laikinai įsidėjau kraniuka pilnai uždarantį bendziną. ar būtų įmanoma kanors ten padaryti be adatų keitimo su guminiais galiukais iš kokio nors kito modelio?


Na ka, pradekim nuo senos patarles apie nemokejima pi..t. Na prisidribai, jei butu uzteke pasikeist adatas, dabar teks atstatinet visu pludziu lygi, gaudyt,zaist,matuot. Kraniukas, tai cia jau totalus burtas. ir nesuprantu isvis klausimo, kam cia nuo kazko kito isekot detaliu, vargt, jei gali nusipirkt tas adatas ir pesikeist. Na budavo senesniu motociklu ir tokia konstrukcija, kur tiek adata, tiek lizdas yra metaliniai, ir veiskas ten veikdavo kaip matai. Reik manyt atejo laikas tiesiog jas pasikeist, nei guminiu amzinu nebuna, nei sitokiu metaliniu. Tai kam cia dvirati isradinet, aisku gali tekt ir su visais lizdais keist, bet lizdai variniai, juos dar galima ir papoliruot.
2012 Birželio 23 00:48
e30
Praktikas
900cc *****
#276    

apie pi**ma kažką čia nusigrybavai... prisidirbau jog išvaliau viską?? ir ne visų plūdžių o tik dvieju korbų, juos atsatyt kaip normaliai veikiančiu ner problemos. taikyt galvoju kitas gumines devetas del to jog jai jos matomai neisdile tai uzdarys visados (galbut dar kas zino nuo kokio modelio tiktu) , o metaliniais galas devetas nusipirkus leist gali vel. nebent su naujais lizdais ir naujas adatas, bet tas manau kainuos...

į klausima bandei kažka atsakyt bet ne iki galo kaip matau - kaip ten juos papuoliruoti tuos lizdus?
2012 Birželio 23 01:22
Narys
1000cc ******
#277    

Ko tu prisiknisai prie tu devetu adatu? Kuom tau naujos netinka as nesuvokiu? Beje del guminiu tu klysti, jos lygiai taip pat sekmingai gali leisti, jos taip pat dyla, isisedi juose duobeles ir jos keiciamos dar dazniau nei metalines.
Tavo karbam adatos kainuoja 5eur uz vnt. Visas karbo rem komplektas apie 15eur vianm karbui. O varines detales poliruojasi medziu,galima tiesiog is medzio nusidrosti piestuko formos pagaliuka (su konusu gale) ir ikisus i lizda spaudziant pasukineti, kol pavirsius prades blizgeti. Aisku visa tai reiktu daryti lizda issiemus, nes jei nulausi medi istrigusi lizde, tai pats supranti kokios bedos prisidarysi.
karbai yra kuro padavimo sistema su preciziskom detalem, cia negali but net minties zaist su kazkokiom devetom dalim...
2012 Birželio 23 10:02
Čioperistas
900cc *****
Avataras
#278    

Citata:
Cituoju: sadlave
Citata:
Cituoju: vtx13
sadlave kas ten per klijai ? koks pavadinimas kliju?

As tokius naudojau
http://www.constructionstore.co.uk/catalog/images/Prosolve/DSC00286.JPG
Tiesiog statyboj po ranka tokie papuole


Dekui uz patarima sadlave
2012 Birželio 23 12:28
e30
Praktikas
900cc *****
#279    

na tiesiog isvalius kokiu 15motociklu korbus su guminem adatom nepapuole kad leist pradetu po to, todel man jos ir pasirode nepatikimos.

beje jaigu naujomis keiciant tai reikia ir adatas ir lizdus keisti? ar uztektu nauju adatu ir ju lizdus supoliruoti kaip sakei? :)
2012 Birželio 23 12:50
Narys
1000cc ******
#280    

Savo praktikoj lizdu labai mazai esu keites, tikrai galima issiverst be lizdu keitimo. Aisku reiktu pasikest lizdu tarpines, gali ir pro jas leisti. Pats supranti,kad idialus variantas yra pasikeist viska, pinugu aisku kainuoja, bet galva rami lieka.
2012 Birželio 23 13:14
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#281    

Prisireike uzdet viena karba,vietoj dvieju.Viragui 535.Nes pirkt naujus brangu o remontu nenoriu uzsijimt.
Taigi toks klausimas,ka toks perdarymas zada?pageres-pabloges traukimas,padides-pamazes kuro sanaudos,ar visiskai nieko nepasikeis?
Naudosiu CBR600 karba (34mm mikuni)
Busiu dekingas uz patyrusiu nuomones-patarimus.
2012 Birželio 25 13:19 100% BALTAS
Praktikas
500cc ***
Avataras
#282    

na ir važiuojanti laboratorija bus :)
2012 Birželio 25 14:00 Triumph Tiger 955i
ex Honda VFR750 Interceptor
Narys
600cc ****
Avataras
#283    

Pabloges viskas. Variklis jei ir dirbs tai gerai tik kazkuriam gazo pasukimo ir apsuku rezime. Visu pirma kodel 34mm ant 500cm3, jeigu cbr turi po viena toki ant 125cm3? Kitas dalykas - nori pritaikyt daikta kuris skirtas kitai sistemai su kitais parametrais; plius nori keisti dar ir isiurbimo kolektoriu. Trecias dalykas, isardyt ir sutvarkyt yra daug lengviau negu kurt neaisku ka; jei reikia galima nusipirkti naudotus arba ju remkomplektus.
2012 Birželio 25 17:46
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#284    

Golive,cia is patirties zinai,ar mastai teoriskai?
Pirkt remkomplektus aisku galima,tik kainuos kaip puse mano virago.
2012 Birželio 25 18:23 100% BALTAS
Narys
25cc *
#285    

juk tau kiti karbai kainuos tiek, kiek rem komplektas iseina, plius bus nauji karbai, o kokius nupirksi ir kiek laikys neaisku. Poto sumokesi daug.. aisku bandyt niekas nedraudzia, bet tai nlb apsimoka, beto tam karbe visko juk keist nereik, keisk tik sudilusias dalis
2012 Birželio 25 19:14 :-)
Narys
1000cc ******
#286    

Louis.de, virago 535 remkomplektas vienam karbui 16 eur. Viena droseline membrana 70 eur. Suma grubiai 600lt, cia praktiskai turesi naujus karbus. Tai gal galima paklaust kiek tavo mocas pagal tave vertas?
Aisku Loise.de prekes nera kokybes etalonas. Man klausimas visu pirma pasistoja kas jau tokio turi but karbam nutike, kad juos lengviau pakeist i "naujus", nei tvarkyt situos...Ar isvis keist i viena is 2ju...Nes skamba taip,kad cbr karba kazkur turi besimetanti garaze, tai tiks, negi naujas dalis pirksi...neskamba rimtai tas tavo klausimas isvis.
2012 Birželio 25 19:43
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#287    

As uz moca mokejau 250 svaru.Abieju karbu mebranos pakieteja ir jau klijuotos.Karbu remontas kainuotu maziausiai 160 svaru.Nuemimas ir uzdejimas tu karbu,tikras hemorojus.Su originaliais karbais mocas dirba prastai ir dazniausiai tik vienas cilindras.
CBRiniai tiuninginiai keturi karbai,VOLIOJAS sandeliuke.Kolektoriu pasidaryt uztruks pusvalandi,kainuos nuli.
Nesigilinam i apsimoka-neapsimoka financiskai.
Tikslas paprastas,turet moca su tolygiai dirbanciu varikliu.Idejus minimaliai darbo ir pinigo.

Klausiau tu,kurie esa ismete du karbus ir pastate viena.Nebutinai viragui.
2012 Birželio 25 22:42 100% BALTAS
Narys
600cc ****
#288    

Tai kad sveiko proto žmonės greičiau jau atvirkščiai daro - vietoj vieno kelis stato...
2012 Birželio 25 23:00
Narys
1000cc ******
#289    

Standartine istorija sakyciau...Bet, kad moca gavai uz dyka praktiskai, nereiskia,kad jo remontas tau atsieis pigiau. Kai viska susitvarkysi jis vistiek kainuos tiek kiek tvarkingas motociklas. O burti kazka is garaze esanciu daliu, tai tikrai neiseitis,suvalko etniniai bruozai cia netinka niekaip.

Mazai tau kas tokios informacijos duos, nes 999 is 1000 atveju vyksta atvirkstinis vairantas - 2 karbai vietoje vieno. karbu skaicius didinamas, dedami karbai kiekvienam cilindrui butent su tuo tikslu,kad karbas atsidurtu kuo arciau variklio, kad kuras kuo greiciau pasiektu varikli, kolikas butu kuo trumpesnis, kuras paduodamas tolygiau neisskirstant ji po kolektorius ir t.t, ir t.t. Jei jau tau susvies vistiek daryt toki dalyka,tai atsimink,kad karba turesi pastatyt kaip jis buvo cbr'e, o ne kaip buvo ant virago (pokrypio kampas). Tai resikias,kad karba greiciausiai teks kabint salia moco, o ne tarp cilindru. Pasiziurek aplamai ziklioriu dydzius, praeinamumus...Jei nedirbs karba sureguliuot galesi tik ju pagalba, o ziklioriai kainuos daugiau nei rem.komplektai...oro filtra irgi teks burt kazkaip...O su suburtu oro filtru, su vienu karbu,kur turetu but du, nekeiciant ziklioriu, tai butu naivu kaip reta tiketis, kad tiesiog uzmovus kita karba viskas veiks idealiai...
2012 Birželio 25 23:00
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#290    

O as ne sveiko proto ir jau uzdejau ta karba ir nesitikiu kad viskas veiks idialiai.
Mocas kuresi puikiai,pupsi tolygiai,pridengus oro isiurbima apsukas gaudo.
Arba tokia nesamone darau pirmas,arba tai jau dare neskaito sito forumo :-]
2012 Birželio 25 23:10 100% BALTAS
Narys
250cc **
Avataras
#291    

Sveiki
noriu sinhronizuoti karbus. jau tai meginau daryti, bet viena liko neiasku.... pati pradzia. Pries pradedant sinhronizuoti reikia nusistatyti apsukas, pagal manuala 1200, bet man sukinejant sinhronizavimo varzta apsukos kinta tai nukrenta, tai pakyla. Su sinhronizavimo varztu padariau 1200, apsuku varztas visiskai atsuktas. Matyt kazka ne taip dariau. Nuo ko reikia pradeti? Ar pilnai susukti sinhronizavimo varzta, tada nusistatyti apsukas su apsuku varztu? Patarkite kokia pradzia?
2012 Rugpjūčio 10 15:52
Narys
250cc **
Avataras
#292    

ir dar klausimelis.... vieno karba uzdarius su ranka del oro padavimo variklio apsukos sukyla ir po to is kart uzgesta variklis, kita karba uzdengus oro padavima, praktiskai niekas nevyksta? Kas tai?
2012 Rugpjūčio 10 15:55
Narys
250cc **
Avataras
#293    

tai va uzdaviau klausimus ir pas nuvariau i garaziuka jieskot atsakymu nes ryt i kelione. Mocas ant kaisvu apsuku ciaude bumbserdsamas kaskart duslintuve, matyt tik ten dalis kuro sudegdavo. Del sios priezasties nutariau dar pasiknisti.... Vienas zinovas pasake, kad zvakes parejo, issukau paziurejau visos vienodai grazios, kaip viena. Tada supratau kad tai karbai (Honda NT650 ) prie kuriu buvau prkises rankeles ir kaip visada norejau kad geriau gavosi kaip vidsada. Bet problema reikia spresti, bumsi duslintuve, apsukos sunkiai nukrenta, galios ant mazu apsuku nera, nors pasukus rankena lekia kaip strele. kaip jau buvau auksciau uzklausaes, del nevienodo karburatoriu darbo uzdengus oro padavima, nuo to ir pradejau. Sinhronizavimo varzta susukau iki galo. Su apsuku reguliavimo varztu daviau kokso, kad galetu dirbti mazdaug ant 1500. Tada pradejau atsukineti sinhronizavimo varzta, tuo metu pradeda kilti apsukos, jas sumazinu su apsuku varztu iki 1500. Tada pradejau uzdengineti oro padavima ir ziureti kas darosi. Uzdengus viena karba apsukos nukrenta iki 1000, uzdengus kita slopsta, tuomet pradedu zaisti su sinhronizavimo varztu ir apsuku padavimo varztu tol kol uzdengus viena karba apsukos nukrenta iki 1000 ir po to uzdengus kita karba apsukos nukrenta iki 1000. Pavyko tai padaryti sukinejant sinhronizavimo varzta. Variklis pradejo dirbti lygiai, niekas nebeciaudeja ir nebebumsi, ant mazu apsuku trauka yra. Manau tokiu budu pavyko kazkaip primityviai sinhronizuoti karbus. Grysiu is keliones pasitikrinsiu jusu rekomenduotais budais. Tai tiek mano patyrimo, gal ir nesamones kazkokias tai padariau, bet rezultatas yra toks kokio norejau.
2012 Rugpjūčio 10 22:14
Narys
1000cc ******
#294    

O tu prie karbu ka nors pasijungiai? Monometrus pvz? Ar tu cia toki kisk pirsta i skyle nauja buda israst bandei? Kita kart su bulve duslintuvus dar uzkimsk, paziurek kuri uzkimsus kaip veikia, kaip labiau dusta...Nei tu cia ko paklausei, nei tau cia yra ka atsakyt. Pasiimk manuala ir skaityk 101 karta kaip pasaidaryt sinchronizacija. O jei prichimicinai ardydamas, tai reik ieskot bedos, o ne delnais dangstyt karbus ir ziuret kas bus. Labai nuosirdziai tikiuosi, kad tu isvis grisi is tos keliones ne ant traliuko...
2012 Rugpjūčio 10 23:03
Narys
250cc **
Avataras
#295    

Deja gerb. deuce, gryzau is keliones gyvas ir sveikas ir ne ant traliuko. Mocas 1350 km atlaike fantastiskai, varikliukas dirbo kaip laikrodis, kuro sanaudos vidurkis 4 litrai, o tai daug ka pasako apie karbu darba.Nesu jau toks lohas toje tehnikoje. Turiu Triumpha (ne moca, o auto) su dviem karbais Weber, kuriuos pats reguliavai ir sinhronizavau tik is klausos, be jokiu manometru ir manualu skaitymo. Po to reguliavimo nuvaziavus ant stendo patikrinti karbu darbus, niekas nei vieno varztelio nesuktelejo. Paprasciausiai reikia girdet varikli ir tada gal ir su bulve sureguliuosi.
;)
2012 Rugpjūčio 15 08:13
e30
Praktikas
900cc *****
#296    

noreciau pasitikslinti, pasikeitus kompresijai cilndruose reikia persinchronizuoti karbus?
2012 Rugpjūčio 15 11:24
Narys
1000cc ******
#297    

Citata:
Cituoju: e30
noreciau pasitikslinti, pasikeitus kompresijai cilndruose reikia persinchronizuoti karbus?


Butinai.
2012 Rugpjūčio 15 11:43
Narys
125cc **
Avataras
#298    

Sveiki, nelabai radau kur parasyt tai rasau cia, gal kas turit netycia spyruokle 9,4 cm ilgio ir 0,9 cm skersmens? pati viela nestora,kazkur apie 0,5 mm. tai va niekur nerandu tokios, cia karbuose jos 2 yra ir viena suluzo.jei kas turit kazka panasaus parasykit,dekui :)
2012 Rugsėjo 3 17:20
Narys
1000cc ******
#299    

Ilgai taip ieskosi, rasyk modeli, tai gal dar kas atras...Niekas nenori tvarkingu karbu ardyt, o net ir netvarkingu nenori, nes ir su vienos dalies trukumu jie tampa beverciai. Jei pas tave GS500 (kas anketoj), tai ieskok uzsisakyt, situ motu karbu spiruokles tikrai nebrangios, orginalios 20-30lt...
O rasi mazdaug pagal matmenis, bus standesne - nevaziuos, bus minkstesne - nevaziuos...ir t.t.
2012 Rugsėjo 3 19:23
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#300    

Klausimas turbut deuce,arba kas susidure.
Ar AMAL firmos karbai verti demesio? Ir ar juos galima reguliuot placiam diapazone?
2012 Rugsėjo 3 22:37 100% BALTAS
Puslapiai: 1..89101112..23




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17