Motomanų Diskusijos » Remontas » Vanduo ar aušinimo skystis, kaip geriau atvėsinti variklį?

| 2014-09-23 mune23 | 54/20453 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
400cc ***
#31    

Rekomenduočiau Redline WaterWetter + distiliuotas vanduo. Vanduo gali pernešti šilumos daugiau nei antifryzas. WaterWetter pagerina vandens ir metalo salytį ir pakelia užvirimo temp.
Minusas - nėra apsaugos nuo užsalimo.
2014 Rugsėjo 26 20:51
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#32    

yra dar EngineIce. irgi raso, kad geras.
2014 Rugsėjo 26 20:57 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#33    

Taigi faktai ir praktika pries teorija- vandeni reik gert, arba naudot ten kur galima panaudot , o kur reikia eksremalaus ausinimo ekstremaliomis salygomis, ten ir tetinka ausinimo skystis. Tie kurie ne karto nebuve lenktynese(99procentai sios diskusijos paplitusios po 2 temas komentatoriu) bande irodyti kad tik neismaneliai naudoja ausinimo skyscius, ir tikri lenktyniu asai visose situacijose naudoja tik vandeni, savaitgali turejo proga i tai paziureti kitaip. nezinau ar kas ta proga pasinaudojo, ir neberasines tik teorija remdamiesi, bet siose lenktynese vandens nebuvo. Buvo stipriai modifikuotos ausinimo sistemos(kvailiai, juk uztektu tik vandens prisipilt ir galimetu vaziuot su mazais radiatoriais ir originaliom pompom), idomus ausinimo sistemos turio padidejimo kontroles ir kitokie su kaitimu susije sprendimai, ir zinoma daugybe ausinimo skyscio ir ne laso vandens. Na tiesa pasakius vandens buvo gausiai, bet ji arba gere sportininkai(cia ausinimo skystis netinka tikrai)arba juo plove motociklus.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 29 10:44 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#34    

pagal tavo logika motoGP vaziuoja nieko neismanantys debilai, nes ten vientelis ausinimo skystis yra vanduo.
2014 Rugsėjo 29 11:00 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
800cc *****
Avataras
#35   +3  

As maniau, kad motogp vandeni naudoja del saugumo ( isbegus ant asfalto ausinimo skystis labai slidus ) , o daug kas matau aiskina, kad jis geriau ausina, nu laukiam ekspertu isvadu.
2014 Rugsėjo 29 11:24 Tai va taip va
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#36    

taip del saugumo, bet ausinimo sistema daryta dirbt vandeniu ir niekas ten del to neverkia. vanduo ausins geriau. ausinimo skysciai yra kompromisinis variantas, tarp sistemos tepimo, kavitacines erozijos ir ausinimo.
2014 Rugsėjo 29 11:40 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: CerBeR
taip del saugumo, bet ausinimo sistema daryta dirbt vandeniu ir niekas ten del to neverkia. vanduo ausins geriau. ausinimo skysciai yra kompromisinis variantas, tarp sistemos tepimo, kavitacines erozijos ir ausinimo.

Ir suo kariamas pripranta, ir formule vienas su 1,6 varikliu vaziuja jai tik to reikia, taip pat galima ir vandeniu vaziuot jai nera pasirinkimo. Plius ziede situacija kitokia, ten vejo daugiau, ir salygos ne tokios ekstremalios ausinimo sistemai.Taigi ne sistema padaryta veitki vandeniu, bet salygos tam tinkamos. Jau pirmoje zinuteje rasiau kas nutinka ekstremaliai naudojant ausinimo sistema ir kodel vanduo netinka, net jai jis ir butu sventintas.
O cia juk japonai ir visas kitas pasaulio inzinieriu buris. Jie tikriausiai kvaili jai rinkosi kazkoki kompromisini varinata ausinimo skysti, vietoj svesto vandens kuris veztu sventa dvasia, dejo didziausius radiatorius ir tt...
Nu chebra gal nebegrybaukim ir nebeirodinekim kad tie kurie teturi tik galimybe paskaityt sausos teorijos ir 0 praktikos, gudresni uz gamyku inzinierius. Nu nereikia to tepimo , nes vaziavimas trunka tik 35minutes, tad pompa tiek tikrai tarnaus, ir kitam vaziavimui galima nauja det, nu tikrai per diena trunkancias varzybas nebus jokios erozijos, tad tikrai jai vanduo butu geriau nieks nesidulkintu su tokiais grandiozinias ausinimo sistemu perdarinejimais. Kodel jus norit irodyt kad balta yra juoda ir kad Japonai, Austrai, Italai sukure ir pagamine, pergamine ir istobuline viska su kuo mes vazinejam yra durnesni uz tuos kurie tik vazineja, ir net nera laike atsuktuvo rankoje? Kodel vienas ausinimo skysciu gamintojas pagamina 5 ausinimo skysciu rusis, bet profesionalus naudotojai pasirenka viena buten jiem skirta, juk pagal skaitovus jie visi vienodi?
2014 Rugsėjo 29 12:00 redagavo mune23 2014 rugsėjo 29 12:15 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: CerBeR
pagal tavo logika motoGP vaziuoja nieko neismanantys debilai, nes ten vientelis ausinimo skystis yra vanduo.

Nesiginciju, nieko negalvoju-konstatuoju fakta, kad vakar maciau daug debilu, tikliau 100procentu pasaulio elito , nes jie nenaudojo vandens.
2014 Rugsėjo 29 12:06 Mune
Auksarankis
900cc *****
#39    

dar pamirsot temperatura.vanduo tik iki 100 laipsniu,arba maziau.antifrizo virimo temperatura didesne tikrai ne del grazumo..
2014 Rugsėjo 29 12:11
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#40    

Citata:
Cituoju: veplys
dar pamirsot temperatura.vanduo tik iki 100 laipsniu,arba maziau.antifrizo virimo temperatura didesne tikrai ne del grazumo..

Tai tu pamirsai perskaityti visa tema nuo pradziu, temperatura buvo aptarta irgi.
2014 Rugsėjo 29 12:17 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: Wing
As maniau, kad motogp vandeni naudoja del saugumo ( isbegus ant asfalto ausinimo skystis labai slidus ) , o daug kas matau aiskina, kad jis geriau ausina, nu laukiam ekspertu isvadu.

Ausinti ir tureti galimybe ausinti yra 2 skirtingi dalykai. Vanduo turi tik teorine galimybe geriau ausinti, nes kad tai vyktu reikia papildomu salygu, o vat ausinimo skystis turi galimybe geriau ausinti nesuteikiant tu papildomu salygu.(Parasiau pirmoje zinuteje kaip praktiskai vanduo nesusitvarko su ausinimo darbu) Taigi apie tai kad vanduo gali geriau ausint bet kokiomis salygomis, gali aiskint tik tie kurie sedi prie stalo priesais knyga, ir ne karto gyvenime nera mate motociklo ekstremaliose salygose.
2014 Rugsėjo 29 12:25 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#42    

facepalm. ekstremaliai motogp kazkodel susitvarko. tu bent siek tiek skiri, kad tavo faking pavyzdzio ausinimo sistemos skirtos dirbt su antifrizais?
toks gudrus ir protingas, bet nesugebejai pasiskaiciuot kiek kaisdamas procentaliai pleciasi vanduo, kiek antifrizas. eik prie knygu pasedet.
2014 Rugsėjo 29 12:26 redagavo CerBeR 2014 rugsėjo 29 12:29 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#43    

Citata:
Cituoju: CerBeR
facepalm. ekstremaliai motogp kazkodel susitvarko. tu bent siek tiek skiri, kad tavo faking pavyzdzio ausinimo sistemos skirtos dirbt su antifrizais?
toks gudrus ir protingas, bet nesugebejai pasiskaiciuot kiek kaisdamas procentaliai pleciasi vanduo, kiek antifrizas. eik prie knygu pasedet.

Taigi as ir rasau kad vakar maciau daug avinu nieko nesuprantanciu ir gnyguciu neskaiciusiu.
2014 Rugsėjo 29 12:32 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#44    

pasakok dabar, kaip motogp ausina vandeniu ir neperkaista?
2014 Rugsėjo 29 12:33 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: CerBeR
pasakok dabar, kaip motogp ausina vandeniu ir neperkaista?

Didelis greitis, daug vejo. Radiatoriai niekad neuzkemsami priesais vaziuonacio motociklo pakeliamu smeliu, gazo rankena iki dugno atsukama tik kur didelis greitis(posukio pradzioj tikrai nieks nesuka dugno, lyginant su motokrosu) ir tt, salygos idealiausios dirbti ausinimo sistemai.Taigi paprasciau ausinimo sitema tam pritaikyti. Paziurek kokio didumo ir ten radiatoriai.
Ir kai moto gp tures tokias "idealias" salygas ausinimui kaip foto, tada gal ir ten bus reiklas ausinimo skysciui.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 29 12:48 redagavo mune23 2014 rugsėjo 29 13:10 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#46   +1  

neitikino. labai vaikiskai.
2014 Rugsėjo 29 12:55 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#47   +2  

Man tai isvis ta munes diskusija apie purvu padengtus motociklus, su forsuotais varikliais ir radiatoriais be ventiliatoriu nelabai i tema ir kazin ar isvis dar kam aktuali. Viskas gi prasidejo nuo to ar pilt norfos ausinimo skysti ar motul. Va tas turbut beveik kiekvienam cia rasanciam ir skaitanciam aktualu. Nors si tema ir ne apie tai.

Beje, as nieko nematau keisto, kad tie krosiniai motociklai kaista ir skystis juose verda. Mano kuvaldai su automobilinio dydzio radiatorium vasara uztenka prie triju raudonu sviesaforu palaukt ir ventiliatorius jau isijungia. Jei nuimciau ventiliatoriu tai tas skystis labai greitai uzvirtu kad ir motul supiltas.
2014 Rugsėjo 29 14:22
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Man tai isvis ta munes diskusija apie purvu padengtus motociklus, su forsuotais varikliais ir radiatoriais be ventiliatoriu nelabai i tema ir kazin ar isvis dar kam aktuali. Viskas gi prasidejo nuo to ar pilt norfos ausinimo skysti ar motul. Va tas turbut beveik kiekvienam cia rasanciam ir skaitanciam aktualu. Nors si tema ir ne apie tai.

Beje, as nieko nematau keisto, kad tie krosiniai motociklai kaista ir skystis juose verda. Mano kuvaldai su automobilinio dydzio radiatorium vasara uztenka prie triju raudonu sviesaforu palaukt ir ventiliatorius jau isijungia. Jei nuimciau ventiliatoriu tai tas skystis labai greitai uzvirtu kad ir motul supiltas.

Taip diskusija prasidejo nuo to, tik buvo ne apie tai ar motul ar norfa, o buvo norfa vs gamintojai tuo usiimantys. Bet kadangi viskas pakrypo kita linkme, tam ir buvo sukurta sita tema, kad nerasyt kas ka perka, bet kaip geriau atausint.
Zinoma ji mazai kam aktuali, nes kasdieniams pasivazinejimas tai neaktualu. Bet diskusijose galima pasigaudyt kazkokios info, kazkas neturi laiko skaitinet, kiti tam turi sociai ir tik tuo usiima, gali pateikti idomiu nuorodu, tada galima teorija pabandyt pritaikyt praktiskai. Tad bet kokia info idomi tiem kam tai aktualu, arba kazkada bus aktualu, nes jai patys nesportuojat tai gal jusu vaikai prades sportuoti.
2014 Rugsėjo 29 17:18 redagavo mune23 2014 rugsėjo 30 09:00 Mune
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#49   +1  

Race cars use pure water in their cooling systems because it adsorbs heat from the engine and gets rid if it in the radiator *better than any antifreeze mixture.

O šiaip pilu aušinimo skystį ir nesuku galvos, kas kaip kur ir kada...
2014 Rugsėjo 30 00:23
Narys
800cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: vytoksas
Race cars use pure water in their cooling systems because it adsorbs heat from the engine and gets rid if it in the radiator *better than any antifreeze mixture.

O šiaip pilu aušinimo skystį ir nesuku galvos, kas kaip kur ir kada...

šaltinis ?
2014 Rugsėjo 30 06:16 Tai va taip va
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#51    

Citata:
Cituoju: Wing
Citata:
Cituoju: vytoksas
Race cars use pure water in their cooling systems because it adsorbs heat from the engine and gets rid if it in the radiator *better than any antifreeze mixture.

O šiaip pilu aušinimo skystį ir nesuku galvos, kas kaip kur ir kada...

šaltinis ?

Nereikia saltinio, tai galima ir praktiskai pamatyti nes pvz ralije irgi remonto darbus galima stebeti gyvai, ten jau senai zinau ,kad naudojamas vanduo. Automobilis didelis, ausinimo sistemai tobulinti salygos neturi ribu. Gabaritai, ventiliatoriai,pletimosi sistemos viskas neribota.
2014 Rugsėjo 30 08:34 Mune
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#52    

Mune, su kokiu tu mocu ir ausinimo skysciu vazineji, kad pas tave ten viskas verda?? Zinosiu ko nepirkt
2014 Rugsėjo 30 12:31
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: vytoksas
Mune, su kokiu tu mocu ir ausinimo skysciu vazineji, kad pas tave ten viskas verda?? Zinosiu ko nepirkt
3 nuotraukos auksciau ir visi kiti gamintojai.Man nieks neverda, verda tiems iš foto , todėl ir domiuosi kas ten jiems negerai. Bet ten mėgėjai, ką jiems iki Lt profu su marmal Lt skysčiais
2014 Rugsėjo 30 22:13 Mune
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#54    

Citata:
Cituoju: mune23
....Gal tai kazkam neaktualu, bet man labai, nes vasara tenka kovot su uzvirimu.
..

Tai nesuprantu kaip tu su tuo uzvirimu kovoji
2014 Rugsėjo 30 23:51
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#55    

Jai be sarkazmo, tai rytoj kas norit galit atvaziuot i Anykscius, galesiu praktiskai trasoje pademonstruot kaip, kokiom salygom tos problemos iskyla net naudojant 1,8bar sistema.Zinoma tokiu oru ir toje trasoje uzkaitimas naturaliom salygom negresia, bet gyvai paziuresit,pamatysit kiek sukamas variklis, papasakosiu kas, kaip, kodel. Jai bus pageidavimu galimes dirbtinai pasunkit salygas ir gyvai pamatysit kiek nedaug tereikia uzkaitimui. Viskas verda posakis per grieztas, to nera, nes jai viskas virtu nebevaziuotu. Bet ta riba iki visisko visur virimo, vasara, labai maza, todel ir nenoriu ja pasiekt.
As kuom vaziuoju, man neverda net su 1,1bar, nes as nemoku taip vaziuot kad standartine sistema nesusitvarkytu, bet vaziuoja mano sunus, tai ji galesit ir pamatyt treniruoteje.
2014 Spalio 1 08:54 redagavo mune23 2014 spalio 1 09:00 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#56    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: CerBeR
o prasme? geriau prie 120 laipsniu gaut signala, kad gana, negu dar laikyt ir rizikuot perkaitint ir supist varikli.

Prasme 2 variante parasiau, nes variklio kritine temperatura nera 120 laipsniu , jis gali be pasekmiu vaziuoti ir virs 160.


kiek ilgai vaziuosi su perkaitintais ir savybes prarandanciais tepalais? sintetikai riba +-150C.
2014 Spalio 2 16:19 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: CerBeR
Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: CerBeR
o prasme? geriau prie 120 laipsniu gaut signala, kad gana, negu dar laikyt ir rizikuot perkaitint ir supist varikli.

Prasme 2 variante parasiau, nes variklio kritine temperatura nera 120 laipsniu , jis gali be pasekmiu vaziuoti ir virs 160.


kiek ilgai vaziuosi su perkaitintais ir savybes prarandanciais tepalais? sintetikai riba +-150C.

tikslas finiso veliava, tad ilgai vaziuot nereikia. Tepalai keiciami kas varzybas. Tepals ir ausinimo skystis dirba skirtingais temp rezimais. Moto ir auto varikliai skirtingu konstrukciju, pas motus skystis ausina tik cilindrus ir galva tepalai ausinasi atskirai.
Kokiam kokio gamintojo tepalui riba150?
Kad nereiktu daug skaityti ir ieskoti info, gali pats praktiskai tai patikrinti.Pakaitink (pasivazinek per kamscius)gerai varikli ir spjauk ant cilindru ir ant pvz sankabos dangcio. Skirtuma pamatysi ant oru ausinamo geriausiai, taigi suprasi kad pats karstis tenka skysciui, o ten kur tepalas ,ausinimo pakanka.
2014 Spalio 3 09:29 redagavo mune23 2014 spalio 3 09:36 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#58    

visiem, plius minus. mineraliniams siek tiek mazesne. testuodami tepalus virsutine riba nurodo 150, daugiau nereikia, nes tepalai pradeda degraduot.

http://www.speedtalk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=31363
2014 Spalio 3 10:25 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#59    

Hmm manau čia daug lenktyninkų nėra :) O pvz pas mane bandite aušinimo skytis aušina tepalą ;)
2014 Spalio 3 11:39
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#60    
2014 Lapkričio 4 20:10 Honda VFR 800Fi
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17