Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3944/1098061 žinut.
 
Puslapiai: 1..118119120121122..132


 
Narys
900cc *****
Avataras
#3571    

Įpurškimas. Aš visų pirma ieškočiau kaip perkraut kompą, kad nusimuštų klaidos ir pan. Tada toliau žiūrėt.
2015 Rugpjūčio 25 21:48
Narys
1000cc ******
#3572   +1  

Panasu i Lambda, jei ten toks yra.
Anas ant ismetimo stovi ir pagal ismetamasias dujas reguliuoja kuro riebumo.
Saltas aplamai nefunkcionuoja - tokia konstrukcija. Pradeda koreguoti misini pasiekes tik tam tikra temperatura.
Dazniausias simptomas - stipriai padidejusios kuro sanaudos.
Sugesti gali ir per sekunde.
Simptomai kaip ir tinkami. Bet vel cia taisymas internetu...
2015 Rugpjūčio 25 23:58
Narys
50cc *
Avataras
#3573    

Ačiū, Klemkai ir Deuce už pasiūlymus.
Vakar dar pabandžiau pakankinti teperatūros daviklį (prie termostato). Nuėmęs fiškę buvau prijungęs įvairau stiprio varžas - tipo išgauti tam tikrą teperatūrą - jokios reakcijos. Šiandiena bandysiu patikrinti Lemdo zondo pajungimo fiškes. Kompiuteristas sako (jei nemeluoja), kad jei prietaisų skyd. nedega lemputė su užrašu F1 - tai kompas gali nieko neparodyti. Belieka tik užsiimti būrimu.
Gal dar kas turite kokių minčių.
Tokie geri orai ir taip norisi dar prasilėkti!
2015 Rugpjūčio 26 16:30
Narys
125cc **
Avataras
#3574    

Sveiki, atsiprašau jei pertrauksiu diskusiją, tačiau man reikalinga Jūsų patirtis. Nekuriant naujos temos turiu greitą klausimą.

Kas tai per šlangutė ir kokią funkcija ji atlieka. Katais iš jos prasiveržias skystis, manau tepalas. Chamutas užspaustas tvirtai, tai manau tepalas prasisunkia pro varžto tarpinę. Kaip vadinasi šitas varštas ir kur jį nusipirkti? Nes kaip suprantu vienas galas turi eiti su sriegiu, o kitas su kažkokiu galiuku, kad užsimautų šlangutė.
Iš anksto dėkoju už pagalbą.
PS Beje internete randu tokio moticklo modeliu variklio nuotraukų, kuriuose nėra tokios šlagutės, o vietoje jos yra varžtai. Tai gal čia savadarbė gamyba?
Yamaha XJ 600n 1997
Mano:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kitų:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugpjūčio 27 12:58
Narys
1000cc ******
#3575    

O kitas galas nueina kur? I oro filtro deze?
Tokiu atveju cia yra taip vadinama karterio ventiliacija. Kitose foto gali buti nebutinai tu metu varikliai, plius usa modifikacijos kartais buna kitokios ir pan.
2015 Rugpjūčio 27 13:31
Narys
125cc **
Avataras
#3576    

Kitas galas nueina kažkur po baku, gali būti, kad ir iki oro filtro. Šiandieną, pamėginsiu nuimti baką ir tiksliai pažiūrėti kur eina šlangutė. Pasakysiu ką tiksliai rasdau. Bet teoriškai mąstant, jei ant kitų modelių nera ir jei aš išimčiau šlagutę o ten įsukčiau varžtą be šlagutės, tai labai blogai nebūtų? Nes man nerima kelia kad iš ten sunkiasi tepalas, ir net nenutuokiu kur tokių varžtų gauti. Kaip jie vadinasi? Karterio varžtas? :)
2015 Rugpjūčio 27 13:50 redagavo Bonjansky 2015 rugpjūčio 27 13:51
Narys
50cc *
Avataras
#3577    

Sveiki, norėčiau sugrįžti prie Honda VTX 1800 gedimo.
Taigi trumpai:
Turiu nemalonų gedimą - Honda VTX 1800 su ipurškimo sistema, 2002 m. - užkaitus varikliui duoda per riebų mišinį (užpila žvakes - jos šlapios ir juodos, varikliui pašilus nedirba tuščiomis apsukomis, esant šiltam varikliui pagazavus meta juodą dumą, jaučiamas nesudegusio benzino kvapas, kuro sąnaudos apie 30 l/100 km). Viskas prasidėjo staiga. Kol šaltas variklis dirba gerai. Oro filtras pakeistas, atbulinis kuro grąžinimo vožtuvas veikia, pergazuojant iš tuščių apsukų - per difuzorius spjauna gryną benziną. Atjungus oro srauto matuolį ir temperatūros daviklį (trijų kontaktų) prie termostato - jokių pasikeitimų.
Pabandžiau pakankinti teperatūros daviklį (prie termostato). Nuėmęs fiškę, prie jos buvau prijungęs įvairau stiprio varžas - tipo išgauti tam tikrą teperatūrą - jokios reakcijos.
Lemdo zondo neradau. Dujų išmetimo sistema originali. Visi išmetimo vamzdžiai švarūs - jokių daviklių, nors to moco detalių kataloge prie išmetimo vamzdžių komplekto rodo kažkokį daviklį (sensor, rear oxygen). Gal jis kažkur kitur įtaisytas. Kompas klaidų nemeta.
Gal kas esate susidūrę su tokiomis problemomis arba galite ką nors patarti.
Prašau pagalbos.
2015 Rugpjūčio 27 20:55
Narys
250cc **
#3578    

Delcius
Schema
23 dalis
2015 Rugpjūčio 27 21:37
Narys
600cc ****
#3579    

AFAIK liambda zondai buvo tik Kalifornijos modeliuose...
Pabandyk atjungti oro temperatūros daviklį, droselinės sklendės potenciometrą, patikrinti, ar nebėga benzinas pro kuro slėgio reguliatoriaus vakuumą.
O atjungus pvz aušinimo temperatūros daviklį FI lemputė mirksi?
Dar lieka kuro slėgis (per didelis) na ir paskutinis, bet įmanomas (gal) dalykas - kompas...
2015 Rugpjūčio 27 23:37
Narys
50cc *
Avataras
#3580    

Pas mane du kaminai. iš kiekvieno cilindro išeina atskirai.

vtx 1800 spoke Well
Schemoje 20 ir 21 pozicija
2015 Rugpjūčio 28 00:02
Narys
50cc *
#3581    

Sveiki, norėčiau paklausti gal kas yra susidūre su tokia pat problema ar žino kas yra, o problema tokia, kad važiuojant motociklu atsuki rankena iki galo traukia gerai, o ties 12 tūkstančišų sūkių sustoja kilti čiut čiut atleidus gazą vėl atsiranda trauka ir verčiasi apsukos. Oro filtrą įdėjau naują iš parduotuves, buvau išsitraukęs žvakes visos kaip naujos. Motociklas Honda CBR 600RR. Ačiū
2015 Rugpjūčio 28 19:39
Narys
1000cc ******
#3582    

Citata:
Cituoju: Bonjansky
Kitas galas nueina kažkur po baku, gali būti, kad ir iki oro filtro. Šiandieną, pamėginsiu nuimti baką ir tiksliai pažiūrėti kur eina šlangutė. Pasakysiu ką tiksliai rasdau. Bet teoriškai mąstant, jei ant kitų modelių nera ir jei aš išimčiau šlagutę o ten įsukčiau varžtą be šlagutės, tai labai blogai nebūtų? Nes man nerima kelia kad iš ten sunkiasi tepalas, ir net nenutuokiu kur tokių varžtų gauti. Kaip jie vadinasi? Karterio varžtas? :)


Ventiliacijos naikintinti nevalia. Nuvalyk svariai ir pavazinek, gal ten sunkiasi gramas per 1000km. O tepalao sunkimasis tvarkomas keiciant tapines, zeidus varinius, tepant silikona ir t.t.
2015 Rugpjūčio 28 19:57
CHS
Narys
50cc *
#3583    

sveiki ziuriu truputi apsitepalave, gal numanote kame beda? yamaha r1, 06m.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugpjūčio 28 20:15 redagavo CHS 2015 rugpjūčio 28 20:17
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#3584   +1  

Numanom, kazkas tepala leidzia :D
2015 Rugpjūčio 28 20:25 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Narys
600cc ****
#3585    

Citata:
Cituoju: Fishas
...gal kas yra susidūre su tokia pat problema ar žino kas yra, o problema tokia, kad važiuojant motociklu atsuki rankena iki galo traukia gerai, o ties 12 tūkstančišų sūkių sustoja kilti čiut čiut atleidus gazą vėl atsiranda trauka ...

Yra kas susidūrę - 600rr.net forume jau pora žmonių rašė, tik sprendimas neaiškus... Gal TPS...
2015 Rugpjūčio 28 21:44
Pėsčiasis narys
400cc ***
#3586    

Citata:
Cituoju: delcius
Pas mane du kaminai. iš kiekvieno cilindro išeina atskirai.

vtx 1800 spoke Well
Schemoje 20 ir 21 pozicija

Mocas su ipurškimu praktiškai tas pats kaip automobilis. Pasimatuoji temperatūrinį (geriausia jei manuale parašyta kokia varža prie kokios temp. turi būti), bendru atveju pažiūri ar varža +- normali (tarkim 1kOm-10kOm), pasižiūri ar droselinės daviklis veikia (ant signalinio laido pasikabini voltmetrą ir žiūri, sukant rankeną galima tiketis 1V - 4,5V pokyčio), žiūri kuro slėgį (jei mocas be vakuuminio reguliatoriaus slėgis turi laikytis pastovus, galima tikėtis ~2,5-3BAR, jei su vakuuminiu reguliatoriumi duodant gazo turi kilti ir slegis, tarkim ant laisvų 2BAR, pilnu gazu 3BAR. numovus vakuuma slėgis laikosi pastovus). Tikrini lambda zondą jei toks yra (nors kaip suprantu nėr).
Galiausiai žiūri diagnostiką. Nesu praktiškai susidūres su moto diagnostka, tačiau neabėjoju jog ir juose yra "live data" o ne tik klaidų kodai.
2015 Rugpjūčio 28 22:25
Narys
50cc *
Avataras
#3587    

Ko gero būsiu radęs Hondos VTX1800 gedimą. Nuėmus nuo vakuminio kuro reguliatoriaus vakuminę šlangutę, iš reguliatoriaus teka kuras. Bus kiaura reguliatoriaus membrana. Per ją dar papildomas kiekis kuro pasiduodavo į įsiurbimo kolektorių.
Ačiū visiems už pagalbą!
Gal žinote iš kur arba per ką šį kuro reguliatorių gauti?
2015 Rugpjūčio 29 18:56
Narys
50cc *
Avataras
#3588    

O gal galima užaklinti kuro reguliatoriaus membranos išėjimą ir kolektoriaus šlangutę ir taip važinėti?
2015 Rugpjūčio 29 19:04
Narys
600cc ****
#3589   +1  

Negalima. Jei jau taip norisi, galima nuo reguliatoriaus šlangutę į baką nuvesti, bet mišinys riebesnis bus, priedo nesireguliuos priklausomai nuo vakuumo... Beje, o į variklio tepalą benzo neprivarė?
Reguliatorių (16740-MCH-013) užsakinėčiau iš USA, nes Europoj kaina 3x didesnė... Na dar Nipponauto paskabinčiau pasitikslint.
2015 Rugpjūčio 29 20:32
Narys
1100cc *****
#3590    

Klausimas del instaliacijos, ieskau patarimo.

Siandien isijunge vienas posukis priekinis ir sviecia kartu su galiniu gabaritu/skydeliu pastoviai, tai yra tiesiog kai rakteli pasuki. Ryskumas - mazdaug 30% nuo "standartinio". Bendrai viskas veikia: ijungiu posuki - mirksi su galiniu, ijungiu avarinius - mirksi su visais, jokiu kitu anamaliju, apart maitinimo papildomo is kazkur gaunamo.

Zodziu man idomu, is tokio labai bazinio poziurio, kurioje vietoje grandineje buna jungiklis, negi zeme atrakina o ne pliusa? Jei pliusa - jauciu vienas nerasiu sprendimo, nebent pailses garaze ir praeis. Jei minusa - tureciau pats isspresti reikala pavalius/laidus perziurejus.
2015 Rugpjūčio 29 22:12 redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 29 22:54
Pėsčiasis narys
400cc ***
#3591    

Citata:
Cituoju: delcius
Ko gero būsiu radęs Hondos VTX1800 gedimą. Nuėmus nuo vakuminio kuro reguliatoriaus vakuminę šlangutę, iš reguliatoriaus teka kuras. Bus kiaura reguliatoriaus membrana. Per ją dar papildomas kiekis kuro pasiduodavo į įsiurbimo kolektorių.
Ačiū visiems už pagalbą!
Gal žinote iš kur arba per ką šį kuro reguliatorių gauti?

Jei yra vietos ir originalus brangus gali taikyt nuo auto. tik pagal moco manuala ir donorines auto sulygink kad slegiai sutaptu. nuo kokios silpnutes hondos ar toyotos manau nesunkiai pritaikytum.
2015 Rugpjūčio 29 23:07
Narys
500cc ***
Avataras
#3592    

As cia su tokiu kvailu klausimu, ar kembrikai tirpsta tepale ? Noriu pervynioti generatoriu ir izioliuoti rites su kembrikais , ar tie kembrikai neistirps tepaluose prie variklio karscio ?
2015 Rugpjūčio 30 00:07
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3593    

Sveiki,
Reikia pagalbos nustatant gedima:
saltas motociklas dirba kuo puikiausiai, taciau pasiekes darbine temperatura pradeda trukcioti. Trukciojimas pasireiskia akceleruojant- judant 1-mu begiu sava eiga, be papildomos akceleracijos viskas ok, taciau pasukus rankena, mocas sekundes daliai apmirsta tada neria pirmyn vel apmirsta ir t.t. kol nepasiekiamos 4-5 apsukos.
Motociklas ant laisvu dirba kuo puikiausiai - nesaudo , apsukos nesokineja.

Zvakes ir zvaklaidziai pakeisti.
Oro filtras neuzsineses.
Buell xb12x 2006

Dekui.
2015 Rugsėjo 1 11:49 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#3594    

pabandyk be oro filtro
2015 Rugsėjo 1 11:51 Honda VFR 800Fi
Narys
50cc *
Avataras
#3595   +1  

Šiandiena Hondai VTX18000 pagaliau gavau vakuminį kuro reguliatorių. Taigi buvo taip. Nipponauto už tą reguliatorių paprašė apie 80€. Tai pabandžiau per kitus Honda servisus - tai buvau lengvai priblokštas - mašininių kainos nuo 220 iki 340€ ir dar reikia žinoti kokį slėgį praleidžia. Na ir ką Jūs manote - pasiėmiau aš tą slėgio reguliatorių ir pasileidau per autolaužynus. Ir įsivaizduojate pačiame pirmame randu net tris (tik visų vamzdelis kur jungiasi šlangutė no kolektoriaus truputį ne į tą šoną žiūri). išsirenku tą kuris mažiau benzu per mažąjį vamzdelį kvepia (šiaip nei vienas tuo nekvepėjo), sumoku su nuolaida 5€ ir parvažiavęs uždedu. Ir viskas kuo puikiausiai - užvedu ir vėl dirba kaip laikrodis. Čia dar man prieš tai Gorilivičius iš Telšių pašnibždėjo - sako tu vakumo nejunk ir šlangutę einančią nuo kolektoriaus užaklink - tipo vakuminio reguliatoriaus mebrana nesitampys ir taip greit neprakiurs.
Pabandžiau prasilėkt su atjungtu reguliatoriumi eina apie du. Prijungiau reguliatorių prie koletoriaus irgi tiek pat. Variklio darbas nei prijungus nei atjungus nesikeičia. Na, tai ačiū visiems už pagalbą ir linkiu gero vėjo.
P.s. tiek jau šymet to gero oro beliko...
2015 Rugsėjo 1 21:36
Narys
600cc ****
#3596    

Tikrai, aš irgi manu, kad gerai žinoti, nuo ko stūmokliai sudega...
2015 Rugsėjo 1 21:53
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3597    

Citata:
Cituoju: DainiusM
pabandyk be oro filtro


pabandziau - nepadejo....
gal dar kas protingu minciu turit?
2015 Rugsėjo 2 09:12 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#3598    

o ten karbai stovi ar purskalas? jei karbai, tai juos ziureciau :)
2015 Rugsėjo 2 11:06
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3599    

Citata:
Cituoju: MedLey
o ten karbai stovi ar purskalas? jei karbai, tai juos ziureciau :)


purskalas - purkstukus buvau issiemes, veziau patikrai - pralaidumas standarta atitinka.

Dar toks pastebejimas - vakar Dainiaus patartas, nuemiau filtra ir islekiau - kol vaziavau viskas ore, taciau sustojus, parukius trukciojimas eme ir pasireiske.
Isvada - kadangi variklis oru ausinamas, kol vaziavau vejas variklio karsti nupusdavo, sustojus susilo/ikaito visas motociklas, turbut tai ir itakoja trukciojima...
Pamastymas - intake air temperature sensor ?
2015 Rugsėjo 2 12:40 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Narys
500cc ***
Avataras
#3600    

Citata:
Cituoju: delcius
Šiandiena Hondai VTX18000 pagaliau gavau vakuminį kuro reguliatorių. Taigi buvo taip. Nipponauto už tą reguliatorių paprašė apie 80€. Tai pabandžiau per kitus Honda servisus - tai buvau lengvai priblokštas - mašininių kainos nuo 220 iki 340€ ir dar reikia žinoti kokį slėgį praleidžia. Na ir ką Jūs manote - pasiėmiau aš tą slėgio reguliatorių ir pasileidau per autolaužynus. Ir įsivaizduojate pačiame pirmame randu net tris (tik visų vamzdelis kur jungiasi šlangutė no kolektoriaus truputį ne į tą šoną žiūri). išsirenku tą kuris mažiau benzu per mažąjį vamzdelį kvepia (šiaip nei vienas tuo nekvepėjo), sumoku su nuolaida 5€ ir parvažiavęs uždedu. Ir viskas kuo puikiausiai - užvedu ir vėl dirba kaip laikrodis. Čia dar man prieš tai Gorilivičius iš Telšių pašnibždėjo - sako tu vakumo nejunk ir šlangutę einančią nuo kolektoriaus užaklink - tipo vakuminio reguliatoriaus mebrana nesitampys ir taip greit neprakiurs.
Pabandžiau prasilėkt su atjungtu reguliatoriumi eina apie du. Prijungiau reguliatorių prie koletoriaus irgi tiek pat. Variklio darbas nei prijungus nei atjungus nesikeičia. Na, tai ačiū visiems už pagalbą ir linkiu gero vėjo.
P.s. tiek jau šymet to gero oro beliko...


Jei yra tokia detal kaip slegio reguliatorius, reiskias ji yra reikalinga, ji reguliuoja slegi paduodama is siurbliuko, kai gazo duodi slegis kyla visoj sistemoj del to, kad nepritruktu bezdo ir nepradetu dusti. Dar jis reikalingas, kad nesudegintu kuro siurbliuko kuris duoda pastovu slegi is bako, jei motociklas dirba laisvais sukiais slegio reguliatorius praleidzia visa benza atgal i baka ir tik dali degimui. Stumokliai nuo to nedega nes purkstukas praleidzia tiek kiek jam reikia pagal oro srauta ;) kencia siurbliukas ir visa kuro sistema nuo to. Bet aisku gali pataupyti ir atjungti vakuma ;) 5€ yra baisi kaina :D
2015 Rugsėjo 2 15:33
Puslapiai: 1..118119120121122..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17