Penkioliktas skyrius
Vairavimas
Vairavimo greitis
Kiekviename posūkyje jūs kažkokį laiko tarpą skiriate vairavimo procesui. Kiek laiko ir kiek dėmesio sunaudoja šis svarbus veiksmas? Ar jūs žinote kaip greitai tai daro meistrai? Ar jiems tai gaunasi tik dėl to, kad jie valdo pačią tobuliausią techniką?
Tarkim kad meistrų vairavimo greitis vertinamas 10 balų. Kiek balų tada gausite jūs? Paprastas...
Šešioliktas skyrius
Vairavimas
Trajektorija ir greitas vairavimas
Kokio posūkio dalis geresnė – vidinė ar išorinė? 8000 mano mokinių galvojo kad vidinė. Jei jūs artėjate prie posūkio per greitai, kur jūs nukreipsite motociklą? Arčiau vidinio kelkraščio, kol jūs nesuprasite kad įtilpote ir nepradėsite tiesinti motociklo.
Per ankstyvo įėjimo į posūkį klaidos
Lenktyninkai, kurie nemoka...
Septynioliktas skyrius
Vairavimas
Greičio raktas
Kas trukdo jums įeiti į posūkį greičiau, nei jūs paprastai tai darote? Kaip dažnai jau posūkyje pastebite kad galėjote įeiti į jį greičiau? Pagal kokius požymius nustatote kad jūsų greitis per didelis, nors iš tikro jis galėjo būti ir didesnis? Visa tai labai panašu į SIPus, ar ne? Pažiūrėkime, kaip įėjimo į posūkį greitis įtakoja vairavimą ir...
Aštuonioliktas skyrius
Vairavimas
Trys vairavimo faktoriai
Vairavimas priklauso nuo trijų faktorių:
1. kaip greitai
2. pokrypio kampo
3. kur pradėti
Visi trys faktoriai turi ribas, sukuriamas tiek SIPų, tiek motociklo konstrukcijos.
Jei pažiūrėsime į „gatvės“ vairuotoją, valdantį sunkų Gold Wing su padėvėtomis padangomis, ir į Dugą Čandlerį, vairuojantį savo lentyninį motociklą,...
Devynioliktas skyrius
Vairavimas
Atraminis vairavimas
Keliose vietose jūs liečiate motociklą? Kur jūs remiatės kai vairuojate? Ar sunkiau vairuoti jei nėra tvirtos atramos? Ar yra vietos atramai vairuojant? Kas iš to atitinka motociklo konstrukciją?